منطقه آزاد ارس | فاطمه باقری سر دبیر

معرفی ۱۰۰ بسته سرمایه‌گذاری به ارزش ۵۰ همت در کیش اینوکس ۲۰۲۳

معرفی ۱۰۰ بسته سرمایه‌گذاری به ارزش ۵۰ همت در کیش اینوکس ۲۰۲۳
کدخبر : 61548

مدیریت سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ارس از آماده‌سازی ۱۰۰ بسته سرمایه‌گذاری به ارزش ۵۰ هزار میلیارد تومان برای معرفی به سرمایه‌گذاران در نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۲۳ خبر داد.

به گزارش رصد اقتصادی، محمد حسن جعفری مهر سرپرست مدیریت سرمایه گذاری منطقه آزاد ارس در یک گفت‌وگوی اختصاصی با فاطمه باقری خبرنگار رصد اقتصادی، گفت: این منطقه آزاد با هدف معرفی بسته‌های سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه‌‌گذار با حضوری فعال و برپایی غرفه در دهمین نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری بانک، بیمه و بورس در جزیره کیش اقدام کرده است.

وی تصریح کرد: علاوه بر اهداف فوق، برای تامین مالی واحدهای فعال منطقه آزاد ارس و با دعوت از همکاران برای شرکت در این رویداد مهم بین‌المللی تلاش کردیم تا فرصت‌های سرمایه‌گذاری را برای سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در قالب‌های بروشور، فیلم و کلیپ‌های تبلیغاتی معرفی کنیم.

مدیر سرمایه‌گذاری منطقه آزاد ارس، افزود: به همین منظور با حضور در کیش اینوکس ۲۰۲۳ تعداد ۱۰۰ بسته سرمایه‌گذاری به ارزش ریالی ۵۰ همت برای معرفی و عرضه در این نمایشگاه آماده شده است. 

جعفری‌مهر با اشاره به ظرفیت‌های منطقه آزاد ارس، حوزه‌های سرمایه‌گذاری را در ارس برشمرد و گفت: در زمینه‌های گردشگری، کشاورزی و صنعتی این بسته‌های سرمایه‌گذاری آماده‌سازی شده است. 

وی اضافه کرد: منطقه آزاد ارس به عنوان قطب کشاورزی منطقه و برترین منطقه صنعتی در میان مناطق آزاد کشور به دلیل وجود صنایع مادر همچون کارخانه شمش فولاد آذرآبادگان، کارخانه تولید کننده کشنده آمیکو و صنایع نساجی است. علاوه بر این، در حال حاضر فعالیت‌های خوبی در حوزه‌های پوشاک و آرایشی و بهداشتی نیز در این منطقه آزاد شکل گرفته است.

مدیر سرمایه‌گذاری منطقه آزاد ارس در پایان از سرمایه‌گذاران و علاقمندان به سرمایه‌گذاری در این منطقه دعوت کرد تا با توجه به پتانسیل‌های موجود ارس از فرصت‌های سرمایه‌گذاری آن بهره گرفته و برای سنجش میزان توانایی‌های خود و بهره‌مندی از سودهای حاصله از این فرصت‌ها اقدام نمایند.

منطقه آزاد ارس

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه