تامین سرمایه لوتوس پارسیان

سود صندوق لوتوس پارسیان واریز شد

سود صندوق لوتوس پارسیان واریز شد
کدخبر : 61591

سود دوره 30 روزه منتهی به 25 آبان 1402 صندوق سرمایه‌گذاری لوتوس پارسیان معادل 23/03 درصد سالانه، امروز پنجشنبه مورخ 25 آبان 1402- به حساب سرمایه‌گذاران واریز شد.

 در دوره یاد شده معادل 23/03 درصد سود سالانه به حساب سرمایه‌گذاران واریز کرد که برابر 1/893 درصد بازدهی طی دوره و معادل 18.926 ریال سود برای هر واحد سرمایه‌گذاری است. مبلغ کل سود واریز شده این دوره صندوق لوتوس پارسیان بالغ بر 11 هزار و 182 میلیارد ریال است که به ازای بیش از 590 میلیون واحد سرمایه‌گذاری حاصل شده است.

صندوق سرمایه‌گذاری لوتوس پارسیان یکی از بهترین صندوق‌های سرمایه‌گذاری درآمد ثابت و با پیش‌بینی سود است که از سال ۱۳۹۱ با مدیریت شرکت تأمین سرمایه لوتوس پارسیان و تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار تهران فعالیت می‌کند. مواعد پرداخت سود در این صندوق ماهانه و تاریخ اعمال سود صندوق ۲۵ام هر ماه است. مدیر صندوق بر طبق امیدنامه، حداکثر تا ۲ روز کاری (منظور از «روزِ کاری»، روزهای شنبه تا چهارشنبه غیر تعطیل در تقویم رسمی کشور است) بعد از اعمال سود، مجاز به واریز سود متعلقه به حساب سرمایه‌گذاران است اما در این دوره با توجه به اینکه اولین روز کاری بعد از 25ام تعطیل است، مدیر صندوق به منظور جلب رضایت هر چه بیشتر سرمایه‌گذاران سود را در همان روز اعمال سود محاسبه و به حساب سرمایه‌گذاران واریز کرد.

نحوه سرمایه‌گذاری در صندوق لوتوس

از مزایای صندوق لوتوس پارسیان این است که سرمایه‌گذاری در این صندوق با رقم بسیار کم امکان‌پذیر است به نحوی که فقط با ۱۱۰ هزار تومان می‌توانید در این صندوق سرمایه‌گذاری کنید و سودِ با ثبات و در عین حال بالاتر از سپرده بانکی دریافت کنید.

سرمایه‌گذاری در صندوق لوتوس پارسیان به صورت آنلاین و از طریق مرکز سرمایه‌گذاری آنلاین لوتوس به آدرس www.lotusib.ir امکان‌پذیر است. چنانچه از قبل در پرتال لوتوس ثبت‌نام کرده و کد کاربری و رمز عبور دریافت کرده‌اید کافی است پس از ورود به پنل کاربری خود، از قسمت ثبت سفارش اقدام به سرمایه‌گذاری در صندوق کنید. برای اطلاع از نحوه انجام عملیات صدور در پرتال لوتوس ویدئوی زیر را مشاهده کنید.

لزوم ثبت‌نام و احراز هویت در سامانه سجام

همچنین، اگر قبلا در پرتال لوتوس ثبت‌نام کرده‌اید ولی هنوز در سامانه سجام ثبت‌نام نکرده‌اید، طبق ابلاغیه جدید سازمان بورس و اوراق بهادار لازم است این اقدام را انجام دهید. لذا خواهشمند است در سامانه سجام ثبت‌نام کرده و احراز هویت شوید و سپس با ورود به پرتال لوتوس بر روی دکمه «به‌روزرسانی اطلاعات» کلیک کنید تا اطلاعات شما در پرتال لوتوس از سامانه سجام دریافت شود.

 

نحوه ثبت‌نام در مرکز سرمایه‌گذاری لوتوس

اگر قبلا در پرتال تامین سرمایه لوتوس پارسیان ثبت نام نکرده و کد کاربری و رمز عبور ندارید، لازم است ابتدا در سامانه سجام ثبت نام کرده و احراز هویت شوید و سپس با ثبت نام در پرتال لوتوس کد کاربری و رمز عبور دریافت کنید و از طریق سیستم آنلاین معامله صدور و ابطال واحدهای سرمایه‌گذاری این صندوق را انجام دهید. برای اطلاع از نحوه ثبت نام در مرکز سرمایه‌گذاری آنلاین لوتوس ویدئوی زیر را مشاهده کنید.

صندوق سرمایه‌گذاری لوتوس پارسیان برآورد می‌کند تا پایان دوره منتهی به آذر ماه 1402 نیز سود 23 درصد اسمی (معادل 25.6 درصد مؤثر) سالانه کسب و پرداخت کند این درحالی است که مدیر صندوق همواره حداقل سود قابل دستیابی را پیش‌بینی و اعلام می‌کند و سعی دارد سودی بیش از این برای سرمایه‌گذاران صندوق به دست آورد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه