ایران خودرو

عظیمی: ارتقای رضایتمندی مشتری پیشانی همه زحمات کارکنان ایران خودرو است

عظیمی: ارتقای رضایتمندی مشتری پیشانی همه زحمات کارکنان ایران خودرو است
کدخبر : 61717

قائم مقام مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش معارفه شد.

 سه شنبه ۳۰ آبان اردشیر امینی در مراسمی با حضور مدیران ارشد گروه صنعتی ایران خودرو، به عنوان قائم مقام مدیرعامل در بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش معرفی شد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در این مراسم با اشاره به سوابق امینی در مجموعه های مختلف و تخصص وی در حیطه بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش، گفت: بارزترین ویژگی امینی پاکدستی و سلامت اوست. برنامه تحولی در حوزه فروش و خدمات پس از فروش کلید خورده و سهم این گروه صنعتی در بازار فروش محصولات و به خصوص خدمات پس از فروش باید بیش از پیش توسعه پیدا کند.

علیمردان عظیمی با اشاره به این که حجم کار و فعالیت در ایران خودرو به قدری بالاست که نیاز به حضور یک قائم مقام در این بخش احساس می شد، خواستار اجرای برنامه های تحولی در حوزه فروش و خدمات پس از فروش شد و ادامه داد: اولین گام تحول، ارتقای رضایتمندی مشتری است؛ چرا که پیشانی همه زحمات کارکنان ایران خودرو، در جلب رضایت مشتریان تبلور می یابد.

وی با تصریح این نکته که در خدمات پس از فروش، مشتری نباید فکر کند که ما پس از فروش محصول، کار خود را تمام شده می دانیم، افزود: ایران خودرو در خدمات پس از فروش خود را کنار مشتری می داند. وقتی مشکلی برای یکی از مشتریان محصولات ما پیش می آید، خدمت به او و تلاش برای رفع مشکل فرصت بزرگی است که جایگاه بسیار بالایی از نظر ما دارد.

به گفته عظیمی، پرسنل و مدیران ایران خودرو در حوزه ارتباط با مشتریان نیز باید روحیه خادمانه داشته باشند و خود را در کنار مشتری و خدمتگزار آن ها بدانند.

در این مراسم، اردشیر امینی، قائم مقام مدیرعامل در بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش نیز در سخنانی به متنوع بودن و متعدد بودن زمینه های کاری ایران خودرو در بخش فروش و خدمات پس از فروش اشاره کرد و گفت: جلوگیری از موازی کاری در بخش های مرتبط از اهداف جدی در این زمینه خواهد بود. اجرای دقیق و صحیح ماموریت های بخش فروش و خدمات پس از فروش نقش مهمی در ارتقای ذهنیت مشتریان از این مجموعه بزرگ صنعتی خواهد داشت.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه