پس از ارائه گزارش منتهی به شش ماهه اول سالجاری صورت گرفت:

تقدیر معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی از عملکرد بانک تجارت

تقدیر معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی از عملکرد بانک تجارت
کدخبر : 61719

معاون امور بانکی و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی عملکرد مطلوب بانک تجارت در حوزه های مختلف را زمینه ساز تحقق برنامه های بلندمدت این بانک برشمرد.

دکتر محمد جواد شریف‌زاده در جلسه هم‌اندیشی و ارزیابی عملکرد بانک تجارت در شش‌ماه نخست سال جاری که با حضور مدیرکل وزارتی و مشاورین وزارت امور اقتصادی و دارایی، مدیرعامل، اعضای هیات‌مدیره و هیات‌عامل بانک تجارت، در روز دوشنبه 29 آبان ماه برگزار شد، ضمن تقدیر از دستاوردهای این بانک گفت: بانک تجارت با توجه به عملکرد مطلوب در حوزه‌های مختلف، جزو بانک‌های توانمند شبکه بانکی محسوب می‌شود و دستاوردهای آن راه‌اندازی Core Banking‌، استارت‌آپ‌ها و شیوه‌های کسب‌وکار، قابل تمجید و ارزشمند بوده و نشان از آن دارد که بانک تجارت افق برنامه های بلندمدت خود را به خوبی ترسیم کرده است.

 

تمرکز در حوزه تحول دیجیتال و محصولات اعتباری؛ نقطه قوت بانک تجارت

شریف‌زاده در ادامه به ‌مقایسه عملکرد بانکها در طراحی محصولات اعتباری پرداخت و تصریح کرد: یکی از نکات مثبت و مزیت‌ عملکرد بانکها، تمرکز روی محصولات و ابزارهای اعتباری است که می‌تواند انتفاع بانک‌ها را بیشتر کند؛ در این بخش، بانک تجارت جزو بانک‌های برتر در حوزه تحول دیجیتال به حساب می‌آید.

 

بانک تجارت درک درستی از مفاهیم بانکداری دارد

معاون امور بانکی و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی با اشاره به درآمدهای کارمزدی بانک تجارت تاکید کرد: برنامه‌ریزی در حوزه درآمدهای کارمزدی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ خصوصاً اینکه بانک تجارت، نشان داده مفاهیم بانکداری را به بهترین شکل ممکن درک و در این حوزه موفق عمل کرده است.

وی با ابراز امیدواری از وضعیت مطلوب بانک تجارت در تمامی حوزه‌ها گفت: انتظار ما این است که با توجه به پتانسیل بانک تجارت، تا پایان سال جاری شاهد افزایش سهم از بازار و سودآوری بیشتر این بانک باشیم.

فروش املاک و اموال مازاد و شرکت‌ها، بهبود کفایت سرمایه، سرآمدی در حوزه فعالیت‌های ارزی، حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، ارائه محصولات جدید، پایین بودن قیمت تمام شده پول و سلامت حرفه‌ای بانک با توجه به انجام تکالیف قانونی از دیگر مواردی بود که معاون امور بانکی و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی به آن‌ها اشاره کرد.

 

توفیق حاصل شده در بانک تجارت مرهون تلاش همکاران است

در ابتدای این نشست مدیرعامل بانک تجارت با تقدیر از حسن توجه و حمایت‌های وزارت امور اقتصادی و دارایی از این بانک در راستای پیشبرد امور محوله گفت: این نشست به‌منظور ارائه گزارش عملکرد شش‌ماهه نخست سال جاری و اقدامات بانک در سنوات اخیر برگزار شده است.

دکتر هادی اخلاقی فیض آثار، با بیان اینکه این گزارش، در چارچوب دستورات وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی تهیه شده افزود: در راستای سیاست‌های ابلاغی و راهبردهای دولت محترم و تاکید بر تمرکز روی مشتریان خرد و تامین نیازمندی‌های آن‌ها، بانک تجارت مکانیزه ‌کردن خدمات در قالب بانکداری دیجیتال و اصلاح فرآیندها را به منظور تسهیل ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان، مدنظر قرار داده است.

مدیرعامل بانک تجارت دستاوردهای بانک در شش ماهه نخست سال را مرهون تلاش خالصانه همکاران دانست و اظهار امیدواری کرد که این نتایج درخشان در سایه همدلی کارکنان ادامه یابد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه