پاکسان

آزمایش ادواری و پایش سلامت کارکنان پاکسان آغاز شد

آزمایش ادواری و پایش سلامت کارکنان پاکسان آغاز شد
کدخبر : 61723

غربالگری و سنجش سلامت کارکنان شرکت پاکسان به منظور حفظ و ارتقای سلامت کارکنان این مجموعه آغاز شد.

 باتوجه به اهمیت سلامت کارکنان، فرایند غربالگری و سنجش سلامت کارکنان این شرکت با مساعدت و حمایت مدیر عامل این مجموعه آغاز شد.

انجام آزمایش های دوره ای و کنترل سلامت تمامی کارکنان از جمله مواردی است که سازمان ها باید به آن توجه لازم را داشته باشند. به همین منظور پاکسان به عنوان یک مجموعه پیشرو در حفظ و ارتقای سلامت کارکنان و جامعه، به صورت منظم این قبیل آزمایش ها را در پروتکل های معاینات دوره ای خود جای داده است.

بررسی ادواری و کنترل مستمر سلامت کارکنان از طریق آزمایش های گوناگون از جمله آزمایش خون، بینایی سنجی، شنوایی سنجی و … منجر به شناسایی افراد مبتلا به بیماری هایی همچون دیابت، فشار خون، چربی خون و … می شود و می توان در زمان مناسب نسبت به درمان و معرفی آن ها به پزشک مربوطه اقدام نمود.

همچنین شایان ذکر است با هدف کنترل و رعایت اصول بهداشتی پیشگیرانه در مدیریت آسیب های ناشی از محیط کار، همواره تمام آموزش های لازم در طول سال در مجموعه پاکسان به پرسنل ارائه می شود.

تبریک مدیرعامل پاکسان به مناسبت روز پرستار

شهریار محمدی راد مدیرعامل شرکت پاکسان در حاشیه انجام پایش سلامت کارکنان پاکسان ضمن بازدید از کلینیک شهدای سلامت این مجموعه، در دیدار با کارکنان این بخش ولادت بانوی صبر و استقامت، حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار را تبریک گفت.

مدیرعامل پاکسان با اشاره به ارزش و جایگاه والای حرفه پرستاری افزود:  این روز مبارک را، به جامعه بزرگ پرستاری ایران و همکاران عزیز پرستار شاغل در شرکت پاکسان که دانش و مهارت را همراه با عطوفت و مهربانی پشتوانه خدمات خود قرار داده‌اند و سرمایه عمرشان را به  کار می گیرند تا سلامت را برای بیماران و جامعه به ارمغان آورند، صمیمانه تبریک عرض نموده و از تلاش‌های ارزشمند آنان تشکر می نمایم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه