شرکت پاکسان

برای نخستین بار؛ برف در سودان

برای نخستین بار؛ برف در سودان
کدخبر : 61816

اولین محموله محصولات شرکت پاکسان با برند برف به کشور سودان صادر شد.

 این مجموعه به منظور توسعه مناطق صادراتی و حضور در بازارهای جدید، اولین محموله از محصولات خود را با برند برف راهی قاره آفریقا و کشور سودان نمود.

شهریار محمدی راد مدیرعامل شرکت پاکسان با اعلام این خبر گفت: در راستای تحقق اهداف و برنامه های مدون در حوزه بازاریابی خارجی با هدف دست یابی به بازارهای جهانی جدید و همچنین ایجاد بستری مناسب برای عرضه محصولات با برندهای ایرانی، اولین محموله پودر دستی برف در بسته بندی ۵۰۰ و ۹۰۰ گرمی راهی کشور سودان شد.

مدیرعامل پاکسان، حضور در بازارهای جدید را فرصت مناسبی دانست و افزود: تلاش خواهیم کرد تا با افزایش حجم مبادلات و حضور طولانی مدت در این کشور و سایر مقاصد صادراتی سهم بیشتری در سبد مشتریان خود در کشورهای مختلف جهان داشته باشیم.

شایان ذکر است واحد بازاریابی و فروش خارجی شرکت پاکسان در تلاش است تا با تغییر رویکرد از فروش فله به عرضه محصول در بسته بندی های مناسب مصرف خانوار گام بلندی در راستای برندینگ و معرفی محصولات خود در بازارهای بین المللی بردارد. به همین منظور در طی ماه گذشته نیز پودر لباسشویی “آس” را در بسته بندی ۷ کیلویی برای اولین بار در میان مجموعه های تولیدی ایرانی راهی بازارهای جهانی نمود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه