فولاد سنگان | فاطمه باقری

اولین صندوق حمایت از دانش‌بنیان‌ها در حوزه صنایع معدنی کشور

اولین صندوق حمایت از دانش‌بنیان‌ها در حوزه صنایع معدنی کشور
کدخبر : 61817

مدیرعامل فولاد سنگان در یک گفت‌وگوی اختصاصی فاطمه باقری خبرنگار پایگاه خبری رصد اقتصادی، فولاد سنگان را به عنوان اولین شرکتی عنوان کرد که صندوق حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه صنایع معدنی کشور را تاسیس کرده است.

به گزارش فاطمه باقری خبرنگار پایگاه خبری رصد اقتصادی،  علی امرایی مدیرعامل صنایع معدنی فولاد سنگان در حاشیه برگزاری نمایشگاه ایران متافو ۱۴۰۲ درباره نقش و برنامه‌های پیش‌روی این شرکت در حمایت‌ از دانش‌بنیان‌ها، گفت: اولین پردیس حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان در منطقه توسط فولاد سنگان تاسیس شد.

وی افزود: برای حصول به این نتیجه، مکانی به عنوان دفاتر برای حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در جوار صنعت درنظر گرفته شده است. بیش از ۳۰ شرکت دانش‌بنیان با مجموعه فولاد سنگان در زمینه‌های پایلوت پلنت کارخانه‌های کنسانتره، گندله‌سازی، ساخت ماشین تعویض لاینرهای آسیاب در زمینه اتوماسیون صنعتی توزیع آب در کارخانه و مهندسی معکوس همکاری دارند. 

گفتنی است؛ شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان با حضور در بیستمین نمایشگاه بین المللی متالورژی، فولاد، صنایع معدنی، آهنگری و ماشین کاری، قالب سازی و ریخته گری تهران اقدام به معرفی دستاوردها، محصولات، روند تولید و بومی‌سازی انجام‌شده در این شرکت پرداخته است.

 مدیرعامل فولاد سنگان با حضور در غرفه رویداد مهم ایران متافو ۱۴۰۲، ضمن ملاقات با بازدیدکنندگان خارجی و داخلی و تبادل نظر، راهبردهای این شرکت را برای حضور در بازارهای داخلی و جهانی  تشریح نمود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه