رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای:

یک‌هزار دستگاه ماشین آلات راهداری نوسازی و بازسازی می‌شود

 یک‌هزار دستگاه ماشین آلات راهداری نوسازی و بازسازی می‌شود
کدخبر : 61830

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از نوسازی و توسعه ناوگان مسافری با اعتبار ۲ تا ۳ هزار میلیارد تومان خبر داد و گفت: نوسازی و بازسازی ۱۰۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری نیز با اعتبار ۲ هزار میلیارد تومان در دستور کار قرار دارد.

داریوش امانی در جلسه هم‌اندیشی معاونین توسعه مدیریت و منابع، عاملین ذیحساب و رؤسای منابع انسانی، پشتیبانی و رفاه ادارات‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان‌ها که در مرکز توسعه آموزش، مطالعات و نوآوری برگزار شد، گفت: نوسازی ناوگان راهداری از دیگر برنامه‌های این سازمان است که از سال گذشته آغاز شده و با وجود عدم تحقق منابع در نظر گرفته شده برای این منظور، می‌کوشیم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های قانونی، نوسازی و بازسازی اساسی یکهزار دستگاه از ماشین‌آلات با صرف اعتبار قریب به دو هزار میلیارد تومان انجام شود.

امانی با گسترده خواندن خدمات سازمان راهداری و ارائه روزانه ۱۰ هزار خدمت به مردم، گفت: جابه‌جایی ۱۲۸ میلیون مسافر طی سال گذشته گواهی بر این ادعا است، همچنین در ۶ ماه نخست امسال به میزان عملکرد سال گذشته، عملیات روکش آسفالت در سطح محورهای مواصلاتی انجام شده است.

وی همچنین از ایجاد زیرساخت‌هایی مانند احداث نمازخانه‌ها، مساجد و مراکز خدماتی بین راهی، توسعه پایانه‌های مرزی و ساختمان‌های اداری خبر داد و در خصوص برنامه‌های مهم پیش رو خاطرنشان کرد: راهداری زمستانی، اجرای پروژه‌های قابل افتتاح در دهه مبارک فجر و سفرهای نوروزی از برنامه‌های پیش روی این سازمان است و می‌کوشیم با نوسازی ناوگان مسافری به استقبال نوروز برویم.

وی با بیان این که سازمان راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای، سازمان خدمات اجتماعی است و تمام کارهای این سازمان در زندگی مردم اثرگذار است، خدمت‌رسانی صادقانه و بی‌منت به مردم از طریق همدلی و همکاری در تمام بخش‌های سازمان را مورد تاکید قرار داد.

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه