بیمه کوثر |

اهداف بیمه کوثر از برگزاری نخستین نمایشگاه داخلی در صنعت بیمه

اهداف بیمه کوثر از برگزاری نخستین نمایشگاه داخلی در صنعت بیمه
کدخبر : 62164

شرکت بیمه کوثر همزمان با هفته بیمه، اقدام به برپایی اولین رویداد و همایش‌های داخلی کرد که در اکثر استان‌های کشور این همایش برگزار شد. هدف از برگزاری این همایش‌ها، نشست‌های تخصصی با دیگر فعالان صنعت بیمه و آشنایی با محصولات جدید فناورمحور تولیدی در بیمه کوثر و دیگر مجموعه‌ها بود.

به گزارش پایگاه خبری رصد اقتصادی، شرکت بیمه کوثر همواره تلاش کرده است تا ابعادی جدید را در فرهنگسازی بیمه میان عموم افراد جامعه به همراه تولید و عرضه محصولات جدید مبتنی بر هوش مصنوعی را با توجه به پیشرفت‌های فناوری در دنیا ارائه نماید. به همین منظور، همایش‌های داخلی را در کنار شرکت در نمایشگاه‌ها و رویدادهای متعدد داخلی و بین‌المللی در مجموعه شرکت‌های بیمه کوثر برگزار می‌کند. امسال همزمان با برگزاری رویدادهای گرامیداشت روز بیمه، شرکت بیمه کوثر نیز همایش‌های داخلی مجموعه خود را با حضور دیگر فعالان این صنعت، علاقمندان و شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار کرد.

شرکت بیمه کوثر که در هشت ماهه سال ۱۴۰۲ توانست با ۵۶ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ۸۴ هزار و ۹۲۵ میلیارد ریال از محل فروش درآمد به دست بیاورد، با تلاش کارکنان و برنامه‌های مدیریتی خود توانست نسبت به ارائه خدمات غیرحضوری و برخط برای صدور بیمه‌نامه و پرداخت خسارت و توسعه این خدمات گام‌های مثبتی را بردارد که از مهمترین عوامل موثر در چابکی شرکت و نمایندگان و روند رو به رشد آمار عملکرد شرکت محسوب می‌شود.

فروش شرکت در هشت ماهه سال ۱۴۰۲ با ۵۶ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ۸۴ هزار و ۹۲۵ میلیارد ریال که بیش از فروش کل سال قبل است رسید و این تولید حق بیمه با ترکیب فروش ۸۷ درصدی در رشته های غیرزندگی و ۱۳ درصدی در رشته زندگی محقق شده و فروش رشته عمر و سرمایه گذاری در هشت ماهه سال ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته ۲۷ درصد رشد داشته است.

شرکت بیمه کوثر با ارتقای سیستم‌های خدماتی و توجه به نیاز و رضایت مشتریان با ثبت نسبت خسارت ۵۴.۵ درصد در هشت ماهه سال ۱۴۰۲، مبلغ ۴۶ هزار و ۲۹۵ میلیارد ریال خسارت به بیمه گذاران پرداخت کرده است. در این بخش، سهم رشته‌های غیرزندگی ۸۸.۸ درصد و بیمه‌های زندگی ۱۱.۲ درصد از کل خسارت های پرداختی می‌باشد.

برنامه‌ها و اهداف بیمه کوثر در برگزاری همایش داخلی 

گسترش فرهنگ بیمه در جامعه امری از دیدگاه مدیران مجموعه بیمه‌ کوثر حائز اهمیت است، به همین‌ منظور این شرکت به مناسبت هفته بیمه اقدام به نواختن زنگ بیمه در همایش‌های داخلی سراسر کشور کرد تا از طریق توجه ویژه به ریسک و مسائل نوآورانه گام‌های ارزنده و برجسته‌ای را در این صنعت بردارد.

شرکت بیمه کوثر که به تازگی توانست برای ایده «الگوی تکافل با رویکرد استفاده از فناوری بلاکچین» عنوان ایده برتر صنعت بیمه در همایش ملی و بین‌المللی بیمه و توسعه را کسب کند، در راستای معرفی محصولات و دستاوردها اقدام به برگزاری نمایشگاه تخصصی بیمه در روزهای 11و12 آذرماه جاری در محل ساختمان مرکزی شرکت کرد.

هدف شرکت بیمه کوثر از برگزاری این نمایشگاه معرفی محصولات، دستاوردها و طرح های فناورانه کوثر در تمامی رشته های بیمه‌ای با رویکرد افزایش تعامل میان ذینفعان و گسترش فرهنگ بیمه عنوان شد که با استقبال پرشور علاقه‌مندان، ریاست کل بیمه مرکزی ایران و فعالان حوزه صنعت و اقتصاد مواجه گردید. 

برنامه و استراتژی بیمه کوثر در زمینه مدیریت ریسک به سمت تشکیل یک پورتفوی بزرگ و پویا متمرکز است. در همین راستا، شرکت بیمه کوثر با برگزاری این نمایشگاه هدفمند در سیزدهمین سال فعالیت خود و همزمان با روز سیزدهم آذر (روز بیمه) خدمات بیمه ای را با کیفیت بالا به بیمه‌گذاران با کیفیت بالا معرفی کرد.

به گفته مدیرعامل شرکت بیمه کوثر، ارتقای فرهنگ بیمه و کاهش خسارات احتمالی و تلاش به منظور بهبود اطلاعات بیمه‌گذاران و نقش آن‌ها در کاهش خطرات و خسارات جامعه از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است که برای اولین بار در شرکت بیمه کوثر در راستای تقویت خدمات بیمه به جامعه هدف و تاثیرات مثبت آن انجام گرفته است.

رویداد مهمی که برای نخستین بار با حضور سندیکا، بیمه مرکزی، رئیس کل، و مدیرعامل بیمه ایران، از سوی علاقمندان و حاضران مورد استقبال قرار گرفت. شرکت بیمه کوثر با تمرکز بر بهبود فرآیند پرداخت خسارت‌ها و تقویت رضایت مشتریان، در پی تلاش فراگیری به منظور ارائه خدمات بهتر به بیمه گذاران است.

شرکت بیمه کوثر با برند «ای وی زا» به عنوان لیدر از صنعت بیمه برای ارتقای وضعیت بیمه‌گذاری در کشور، به ویژه در موارد ورود اتباع خارجی مانند زائران اربعین، به وزارت خارجه معرفی شده است. در حال حاضر، بر اساس یک سیستم جدید، تمام افراد خارجی از جمله زائران اربعین، امکان دریافت بیمه‌گذاری خود را دارند. این بیمه، تمام هزینه‌های درمان، فوت، و انتقال جسد را به صورت جامع پوشش می‌دهد.

شرکت بیمه کوثر در تلاش است تا با پرداخت به موقع خسارت‌ها و افزایش رضایتمندی مشتریان، نقش برجسته‌ای در صنعت بیمه ایفا کند. در حال حاضر، بیش از ۸۰۰۰ پرونده آنلاین پرداختی توسط شرکت بیمه کوثر، به ویژه در استان‌هایی با وسعت جغرافیایی بالایی دارند، پرداخت شده است. برنامه و استراتژی کوثر در زمینه مدیریت ریسک به سمت تشکیل یک پورتفوی بزرگ و پویا متمرکز است، که شامل بیمه‌های گوناگون از حوزه‌های مختلف می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه