شرکت نفت سپاهان

حضور نمایندگان روابط عمومی "شرکت نفت سپاهان" در اولین نشست انجمن روابط عمومی های ایران- استان اصفهان - ۱۹ آذر ۱۴۰۲

 حضور نمایندگان روابط عمومی "شرکت نفت سپاهان" در اولین نشست انجمن روابط عمومی های ایران- استان اصفهان - ۱۹ آذر ۱۴۰۲
کدخبر : 62176

در این نشست خسرو رفیعی رئیس انجمن روابط عمومی ایران اظهار داشت: روابط عمومی های حرفه ای هزینه سازمان را پایین می آورند.

رئیس انجمن روابط عمومی ایران بر پویایی و رشد روزافزون علمی کارگزاران روابط عمومی ها تاکید کرد و گفت: این رشد علمی زمینه چابکی سازمان را فراهم می اورد.

رفیعی یکی از ابزارهای قوی روابط عمومی ها را شبکه های ارتباطی دانست و ادامه داد: اگر شبکه های قوی ارتباطی در اختیار روابط عمومی ها نباشد، شایعه درست می شود و برای جلوگیری از شایعه باید هزینه سنگینی صورت پذیرد، در حالی که می توان از ابتدا جلوی این هزینه تراشی ها را گرفت.

حمید کشاورز راد؛مدیر انجمن روابط عمومی ایران- استان اصفهان در سخنانی گفت:هفت کمیته در این انجمن فعال هستند که شامل کمیته آموزش،کمیته ارتباطات و رسانه، کمیته امور شهرستان‌ها،کمیته عضویت،کمیته حقوقی،کمیته پشتیبانی و کمیته رویدادها است، کمیته‌ها در حال فعالیت هستند و امیدواریم با حضور فعالانه اعضا شاهد فعالیت دوچندان آنها باشیم و تلاش می‌کنیم با برنامه‌ریزی و هماهنگی بین بخش‌ها، تعداد اعضا را افزایش دهیم و فعالیت‌ها در قالب کارگروه‌های تخصصی مورد پیگیری قرار گیرد.

حجت‌الاسلام دست‌افکن {مدیر روابط‌عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان}، مهندس شمس{مشاور استاندار و مدیرکل روابط‌عمومی استانداری اصفهان} و دکتر امیدان{دبیرکل اتاق بازرگانی اصفهان} از دیگر سخنرانان این نشست بودند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

  • سید محمد موسوی
    0

    جایگاه روابط‌عمومی‌ها در سطح استان باید روزبه‌روز تقویت شود

    رئیس اداره روابط‌عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان نیز گفت: جایگاه روابط‌عمومی‌ها در سطح استان باید روزبه‌روز تقویت شود، انجمن روابط‌عمومی نیز تلاش می‌کند در این زمینه فعالیت‌های متنوعی را ساماندهی کند، آموزش و پژوهش از اولویت‌های انجمن محسوب می‌شود و برنامه‌های خوبی در این زمینه در حال تدوین است. سید محمد موسوی ادامه داد: روابط‌عمومی یک علم بین‌المللی و شناخته شده در سطح دنیاست و با پیشرفت‌های بشر، مدل‌های جدید نیز در این عرصه ارائه می‌شود، تنها افرادی می‌توانند در عرصه روابط‌عمومی فعالیت مستمر داشته باشند که دارای توانمندی‌های شخصی خاصی همچون سرعت و دقت در انجام امور، ریزبینی و ظرافت، استعداد و هوش بالا و توانایی ایجاد روابط اجتماعی و علاقه باشند.

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه