انفجار | انفجار در کرمان

کرمان منفجر شد | حادثه تروریستی در کرمان + آخرین جزئیات

کرمان منفجر شد | حادثه تروریستی در کرمان + آخرین جزئیات
کدخبر : 62953

برخی منابع خبری از شهادت ۲۰ نفر و مجروح شدن ۵۰ نفر خبر می دهند.

رییس اورژانس کرمان اعلام کرد که در نتیجه انفجار امروز در مسیر منتهی به گلزار شهدا ۱۵ نفر مجروح شده اند.

به گزارش همشهری آنلاین، هنوز درباره علت این انفجار مسئولان اظهارنظر نکرده اند، اما برخی منابع گفته اند که انفجار دوم نیز شنیده شده است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمان در گفتگو با ایرنا: انفجار در مسیر زائران شهید سلیمانی رخ داده است اما هنوز مشخص نیست که این انفجار ناشی از انفجار گاز بوده یا حمله تروریستی است.

برخی منابع خبری از شهادت ۲۰ نفر و مجروح شدن ۵۰ نفر خبر در انفجار گلزار شهدای کرمان می‌دهند.

خبرنگاران ایرنا گزارش دادند صدای مهیب یک انفجار در یکی از محورهای منتهی به گلزار شهدای کرمان شنیده شد. مشاهدات میدانی نشان می دهد تعدادی از افراد شهید و مجروح شده اند.

به گزارش ایرنا، برخی منابع خبری از شهادت ۲۰ نفر و مجروح شدن ۵۰ نفر خبر می دهند.

 انفجار اول ۷۰۰ متری مزار شهید سلیمانی  و انفجار دوم در یک کیلومتری مزار بوده و خارج از مسیر زائران و گیتهای بازرسی بوده است. 

زائران گلزار شهدای کرمان با شنیدن صدای مهیب انفجار با سرعت در حال ترک خیابان‌های منتهی به گلزار شهدای کرمان هستند. آمبولانس ها در حال حرکت به سمت محل انفجار هستند.

مدیر اورژانس کرمان اعلام کرد تا کنون ۱۵ نفر از مجروحان این حادثه به بیمارستانهای کرمان منتقل شده اند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمان با تایید انفجار در مسیر زائران شهید سلیمانی گفت: هنوز مشخص نیست که انفجار گاز بوده یا اینکه حمله تروریستی بوده است.

گزارش خبرنگاران ایرنا حاکی است لحظاتی پیش صدای انفجار دوم نیز در نزدیکی انفجار اول شنیده شد و عوامل امدادی هم به سرعت خود را به محل حادثه رسانده اند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه