بانک سامان

بهره‌برداری از خدمات متمایز بانکی در اپلیکیشن موبایلت سامان

بهره‌برداری از خدمات متمایز بانکی در اپلیکیشن موبایلت سامان
کدخبر : 63016

امروزه همگام با پیشرفت تکنولوژی بسیاری از خدمات حضوری بانک ها به صورت غیرحضوری نیز قابل ارائه هستند. بسیاری از خدمات نظیر مشاهده موجودی، انتقال وجه، انجام تراکنش، خرید شارژ و اینترنت و... را می توان از طریق اپلیکیشن های بانکی انجام داد. در همین حال برخی از بانک ها مانند بانک سامان نسبت به ارائه خدمات افتتاح حساب آنلاین نیز در اپلیکیشن موبایلت پرداخته اند.

به گزارش رصد اقتصادی، مراجعه حضوری به بانک و انتظار در صف های طولانی یکی از اصلی ترین دغدغه های افراد برای افتتاح حساب است. افتتاح حساب غیرحضوری بانک سامان از طریق اپلیکیشن رسمی این بانک تحت عنوان «موبایلت» قابل انجام می‌باشد. متقاضیان برای باز کردن حساب آنلاین در بانک سامان مستلزم رعایت شرایط و قوانین افتتاح حساب می باشند. همچنین با ارائه مدارک مورد نیاز و احراز هویت کامل، مجاز به باز کردن حساب آنلاین در بانک سامان خواهند بود.

بانک سامان امکان افتتاح حساب آنلاین و احراز هویت مشتریان جدید را با انتشار اپلیکیشن "موبایلت" فراهم کرده است. افراد می توانند تمام روند افتتاح حساب را از طریق این برنامه به صورت غیرحضوری و در عرض چند دقیقه انجام دهند. برنامه کاربردی "موبایلت"  به دنبال کاهش مراجعه حضوری به شعب بانک سامان است و با ارائه خدمات غیرحضوری آنلاین، راحتی در استفاده از خدمات بانکی را برای مشتریان فراهم می‌کند.

مزایای استفاده از "موبایلت" شامل ارائه خدمات متنوع بانکی، تمایز از سایر سامانه‌های بانکداری جدید و بهره‌مندی آسان از خدمات باکیفیت است. خدمات اصلی این سامانه شامل تغییر شماره همراه، فعال سازی پیامک تراکنش‌ های بانکی، دریافت رمز اول کارت، رفع راکدی سپرده، درخواست صدور کارت جدید و عودت چک در موبایلت است. 

شرایط افتتاح حساب آنلاین بانک سامان شامل حداقل سن 18 سال، سیم‌کارت فعال به نام فرد، و عدم وجود چک برگشتی است. متقاضیان و علاقه‌مندانی که قصد افتتاح حساب به صورت غیرحضوری در بانک سامان را دارند، می بایست پیش از اقدام جهت افتتاح حساب به تهیه مدارک لازم بپردازند. مدارک لازم برای افتتاح حساب شامل اصل کارت ملی هوشمند یا رسید مهر شده ثبت‌احوال، مالکیت شماره تلفن همراه، نشانی برای ارسال کارت بانکی، ثبت امضا و امکان ضبط ویدئو با تلفن همراه است. 

مراحل افتتاح حساب شامل نصب اپلیکیشن "موبایلت"، ثبت نام و ارسال مدارک، احراز هویت و دریافت کارت بانکی است. متقاضیان افتتاح حساب غیرحضوری بانک سامان پس از دانلود اپلیکیشن موبایلت قادر به ایجاد حساب کاربری و ارسال مدارک از طریق منوی افتتاح حساب خواهند بود. در نهایت نیز پس از احراز هویت و انجام افتتاح حساب، کارت ‌بانکی متقاضی به نشانی‌ ثبت شده در فرم ثبت نام او ارسال خواهد شد.

بانک سامان یکی از اولین بانک هایی است که امکان افتتاح حساب به صورت غیرحضوری را برای علاقه مندان و مشتریان خود فراهم کرده است. با استفاده از موبایلت بانک سامان، می‌توانید به طور آسان و راحت حساب بانکی خود را در این بانک ایجاد کنید و از خدمات آن استفاده کنید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه