واردات خودرو

مهلت ثبت نام خودروهای وارداتی تمدید شد | اعلام آخرین مهلت ثبت نام

مهلت ثبت نام خودروهای وارداتی تمدید شد | اعلام آخرین مهلت ثبت نام
کدخبر : 63024

مهلت ثبت نام خودروهای وارداتی تمدید شد.

به گزارش رصد اقتصادی، واردات خودرو به منظور ایجاد فضای رقابتی در بازار خودرو انجام می‌شود. طرح واردات خودرو برای خودروهای کارکرده است. واردات خودرو در دولت سیزدهم مطرح شد. واردات خودرو می‌تواند در کنترل قیمت خودروهای داخلی نیز موثر باشد. یک شرط لازم برای واردات خودرو داشتن گواهی اسقاط است.

 در راستای اجرای طرح فروش خودروهای وارداتی دارای مجوزهای لازم (استاندارد، محیط‌زیست و…) از طریق سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی مختص متقاضیان مرحله اول، از روز چهارشنبه هفته گذشته (۱۳ دی ماه) به مدت سه روز مرحله هفتم اجرا شد.

در ابتدا مهلت ثبت‌نام از ابتدای چهارشنبه تا ساعت ۲۳ و ۵۹ دقیقه شب گذشته بود، اما با توجه به مشکلات برخی کاربران، مدت زمان ثبت‌نام تا ساعت ۲۳ و ۵۹ دقیقه روز یکشنبه تمدید شد.

شایان ذکر است که در این مرحله امکان ثبت‌نام و ثبت درخواست سه اولویت از میان ١٢ خودروی وارداتی عرضه شده توسط شش شرکت واردکننده از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی فراهم شده است.

از میان 12 مدل خودرو عرضه شده هفت خودرو دارای قیمت‌ قطعی و پنج خودرو دارای قیمت‌ علی‌الحساب در مبادی ورودی هستند و تنها افرادی که در اسفند ماه سال گذشته حساب وکالتی را افتتاح کرده و مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان را در حساب خود مسدود کرده بودند، امکان انتخاب و ثبت درخواست خودرو را دارند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: