ایلان ماسک

حق اعتراض به این آقا را ندارید | اخراج سرنوشت کارمندان معترض است

حق اعتراض به این آقا را ندارید | اخراج سرنوشت کارمندان معترض است
کدخبر : 63031

ایلان ماسک کارمندان معترض به خود را اخراج کرد.

به گزارش رصد اقتصادی، ایلان ماسک ثروتمندترین فرد جهان است. ایلان ماسک توییتر را خرید. دارایی خالص تخمینی ایلان ماسک بر اساس شاخص میلیاردرهای بلومبرگ تا نوامبر ۲۰۲۳، ۲۱۹ میلیارد دلار آمریکا و بر اساس فوربز، ۲۴۱ میلیارد دلار است.این دارایی اساساً از سهم مالکیت ایلان ماسک در تسلا و اسپیس‌ایکس به‌دست آمده‌است. ایلان ماسک در حال برنامه‌ریزی برای پوشش ایالات متحده، اروپا و آسیا با شبکه‌ای از ایستگاه‌های سوپرشارژر است.

 به نقل از سی ان بی سی، همه چیز از آن‌جا شروع شد که گروهی از کارکنان این شرکت نسبت به آزار و اذیت‌های جنسی در محل کار به ستوه آمده و اقدام به نوشتن نامه‌های اعتراضی و حتی شکایت و استخدام وکیل کردند.ایلان ماسک در مقابل نه تنها اقدامی برای رفع مشکل انجام نداد، بلکه هشت نفر از این کارمندان معترض را به دلیل متهم کردن شرکت اخراج کرد.

وکیل کارمندان اخراج شده اسپیس ایکس می‌گوید که آن‌ها به طور جداگانه شکایتی را به دپارتمان حقوق مدنی کالیفرنیا ارسال کرده‌اند و در نامه‌ای دیگر واضحا رفتار ماسک در حوزه عمومی را منبع حواس‌پرتی و مایه شرم خود اعلام کردند.

در متن شکایت آمده که این هشت نفر تنها برای کمک متقابل و یا حفاظت از دیگر کارمندان درگیر فعالیت‌های اعتراضی شده‌اند اما گویا نوشتن نامه به مذاق این میلیاردر خوش نیامده و بدون دلیل قانع کننده‌ای این افراد را از کار اخراج کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه