باشگاه سپاهان

گران قیمت‌ترین بازیکن سپاهان معرفی شد | گلر سپاهان چقدر می‌گیرد؟

گران قیمت‌ترین بازیکن سپاهان معرفی شد | گلر سپاهان چقدر می‌گیرد؟
کدخبر : 63044

منوچهر نیکفر توضیحات کاملی درباره قرارداد پیام نیازمند ارائه کرد.

به گزارش رصد اقتصادی، باشگاه سپاهان با نام رسمی باشگاه فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان یک باشگاه فوتبال در لیگ برتر خلیج فارس است. باشگاه سپاهان در سال ۱۳۳۲ در شهر اصفهان پایه‌گذاری شد. مالک باشگاه سپاهان در حال حاضر، شرکت فولاد مبارکه اصفهان است. باشگاه سپاهان از ابتدای تأسیس خود موفق به کسب ۹ جام رسمی و کشوری در طول تاریخ خود شده‌است. باشگاه سپاهان اولین تیم ایرانی است که به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده است.

پیش از آغاز اردوی تیم ملی یکی از موضوعاتی که به سرعت در میان اهالی فوتبال دست به دست می‌شد، صحبت‌های رضا جاودانی عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بود که تاکید کرده بود قرارداد پیام نیازمند سنگربان ملی پوش سپاهان صد میلیارد تومان است.

این خبر خیلی سریع با واکنش اهالی فوتبال مواجه شد و البته دو سه روز بعد منصور قنبرزاده نایب رئیس فدراسیون و عضو کارگروه قراردادها این خبر را تکذیب کرد.

در ادامه صحبت‌های مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون منوچهر نیکفر مدیرعامل باشگاه سپاهان نیز با حضور در یک برنامه تلویزیونی در رابطه با قرارداد پیام نیازمند صحبت کرد و عنوان کرد او گران‌ترین بازیکن سپاهان است.

نیکفر درباره این موضوع گفت:« قرارداد پیام نیازمند امسال ۴۰ میلیارد و سال آینده ۵۰ میلیارد است که گران‌ترین بازیکن سپاهان است.»

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه