علیپور

سال جدید برای ستاره پرسپولیس تلخ شد | روزهای خوش علیپور به پایان رسید؟

سال جدید برای ستاره پرسپولیس تلخ شد | روزهای خوش علیپور به پایان رسید؟
کدخبر : 63045

ستاره سابق پرسپولیس در نخستین بازی تیمش در سال جدید از فهرست نفرات اصلی خارج شد.

به گزارش رصد اقتصادی، علی علیپور ستاره سال‌های گذشته باشگاه پرسپولیس بود. علیپور در پرسپولیس توانست جانشنین مهدی طارمی شود. علیپور پس از درخشش به فوتبال اروپا رفت. علیپور در فوتبال اروپا به تیم ملی نیز دعوت شد. علیپور نتوانست به درخشش خود در اروپا ادامه دهد.

مهاجم ایرانی ژیل ویسنته برای دومین بازی پیاپی دور از فهرست نفرات تیمش بود.

 علی علیپور پس از اینکه 10 ماه به دلیل پارگی رباط نتوانست بازی کند و مسابقات باشگاهی را از دست داد و به طبع آن نتوانست خودش را به اردوهای ملی هم برساند، در سه دیدار پیاپی لیگ برتر پرتغال به میدان رفت، اما آسیب دیدگی کاری کرده تا مجددا دو مسابقه از فهرست تیمش فاصله بگیرد.

مهاجم ایرانی ژیل ویسنته در دقایق پایانی دیدار هفته دوازدهم لیگ برتر پرتغال مقابل اسپورتینگ لیسبون به زمین رفت و اولین بازی خود در فصل 24-2023 را انجام داد و پس از آن هم در دو مسابقه پیاپی برابر موریرنسی و آروکا در ترکیب قرار گرفت، اما امشب دوباره جایی در فهرست نفرات‌شان نداشت.

 تیم فوتبال ژیل ویسنته در حالی که علی علیپور را برای دومین بازی پیاپی در فهرست نفراتش نداشت، از ساعت 19 امشب در ورزشگاه د سائو لوئیس مقابل تیم رده هفتمی فارنسی قرار گرفت تا یکی از دیدارهای هفته شانزدهم لیگ برتر پرتغال را انجام بدهد که در نهایت هم با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

علی علیپور که در دیدار هفته گذشته لیگ برتر پرتغال مقابل بوآویشتا به دلیل آسیب دیدگی در فهرست نفرات ژیل ویسنته قرار نگرفته بود، امشب هم در نخستین بازی تیمش در سال 2024 برابر فارنسی بخاطر مصدومیت حضور نداشت تا دوباره گرفتار روزهای تلخی شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه