تیم فوتبال ناپولی

شکست سنگین ناپولی در خانه تورینو

شکست سنگین ناپولی در خانه تورینو
کدخبر : 63137

تیم فوتبال ناپولی در دیداری خارج از خانه تن به شکست داد.

انجمن ورزشی فوتبال ناپولی یا اس‌اس‌سی ناپولی (به ایتالیایی: Società Sportiva Calcio Napoli) که اختصاراً به نام ناپولی (تلفظ [ˈna:poli]) شناخته می‌شود، باشگاه فوتبال ایتالیایی است که در شهر ناپل قرار دارد. این باشگاه در ۱ اوت ۱۹۲۶ تأسیس شد. ناپولی سه بار قهرمان سری آ شده‌است و قهرمانی در جام یوفای سال ۸۹–۱۹۸۸، شش قهرمانی کوپا ایتالیا و دو قهرمانی سوپرجام ایتالیا را نیز در کارنامه دارد.ناپولی چهارمین تیم پرطرفدار کشور ایتالیا و از پرهوادارترین تیم‌های جنوب ایتالیا است.[نیازمند منبع] این باشگاه در سال ۲۰۱۵ به عنوان پنجمین تیم سرمایه‌دار سری آ رتبه‌بندی شد. ناپولی از اعضای اتحادیه باشگاه‌های فوتبال اروپا نیز می‌باشد. در ژانویهٔ ۲۰۱۶ یوفا ناپولی را هشتمین باشگاه برتر اروپا و دومین باشگاه ایتالیا دانست.

در ادامه بازی‌های هفته بیستم سری A ایتالیا تیم فوتبال ناپولی از ساعت 17:30 امروز (یکشنبه) و در دیداری خارج از خانه مقابل تورینو به میدان رفت و با نتیجه پرگل 3 بر صفر شکست خورد.

در بازی همزمان نیز شاگردان مائوریتزیو ساری در لاتزیو میهمان اودینزه بودند که این بازی در پایان به تساوی یک - یک انجامید.

در ادامه بازی‌های امروز یوونتوس از ساعت 20:30 در خانه سالرنیتانا به میدان می‌رود و رُم نیز ساعت 23:15 پذیرای آتالانتا خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه