رونالدو

دفاع فرناندو از تصمیم خود برای نیمکت‌نشین کردن رونالدو |از نیمکت‌نشین کردن رونالدو پشیمان نیستم!

دفاع فرناندو از تصمیم خود برای نیمکت‌نشین کردن رونالدو |از نیمکت‌نشین کردن رونالدو پشیمان نیستم!
کدخبر : 63324

فرناندو سانتوس از تصمیم خود برای نیمکت‌نشین کردن رونالدو در جام جهانی دفاع کرد.

کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو (به پرتغالی: Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro؛ زادهٔ ۵ فوریهٔ ۱۹۸۵)، بازیکن فوتبال اهل پرتغال است که برای تیم ملی پرتغال و باشگاه النصر عربستان به عنوان کاپیتان و در پست مهاجم بازی می‌کند. او اغلب به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان تمام دوران شناخته می‌شود. رونالدو بیشتر از هر بازیکن اروپایی دیگر، پنج جایزهٔ توپ طلا و چهار جایزهٔ کفش طلای اروپا را دریافت کرده‌است. او در طول دوران حرفه‌ای‌اش ۳۴ جام کسب کرده که شامل هفت عنوان قهرمانی در لیگ، پنج لیگ قهرمانان اروپا، یک جام ملت‌های اروپا و یک لیگ ملت‌های اروپا می‌شود. رونالدو دارای بیشترین بازی (۱۸۳)، بیشترین گل زده (۱۴۰) و بیشترین پاس گل (۴۲) در لیگ قهرمانان اروپا، بیشترین گل زده در جام ملت‌های اروپا (۱۴)، بیشترین بازی ملی (۲۰۵) و بیشترین گل ملی در فوتبال مردان (۱۲۸) است. او از معدود بازیکن‌هایی است که در بیش از ۱۲۰۰ بازی رسمی حضور داشته و بیش از ۸۵۰ گل برای باشگاه و کشورش به ثمر رسانده‌است. همچنین تنها بازیکنی است که در پنج تورنمنت جام جهانی گلزنی کرده‌است.

یکشنبه شب باشگاه بشیکتاش استانبول ترکیه، فرناندو سانتوس پرتغالی را به عنوان سرمربی جدید خود به خدمت گرفت. .

سانتوس جانشین رضا کالیمبای می‌شود که در پایان دسامبر این باشگاه را ترک کرد. سانتوس اخیراً مربیگری تیم ملی لهستان را برعهده داشت اما در جریان مسابقات مقدماتی یورو 2024 اخراج شد.

مراسم معارفه سانتوس برگزار شد و جالب اینکه یکی از سوالات از او در مورد اختلافش با رونالدو در جام جهانی 2022 بود که باعث نیمکت‌نشینی این بازیکن شد.

سانتوس که در این رابطه قبلا نیز توضیح داده بود، این بار گفت: «رونالدو در سه بازی اول ما از ابتدا بازی کرد و سپس به خاطر مسائل تاکتیکی تصمیم گرفتم او نیمکت‌نشین شود. این یک تصمیم جمعی و پس از مشورت با دستیارانم بود.

ما همه فکر می کردیم این تصمیم به صلاح تیم باشد. من هیچ خصومت شخصی با رونالدو نداشتم. مطمئنم اگر حذف نمی شدیم، الان کسی در مورد این قضیه سوال نمی کرد. پشیمانی در کار نیست و بازهم می گویم که تصمیم فنی بود.»

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه