طارمی

مهدی طارمی به اینتر نزدیک شد

مهدی طارمی به اینتر نزدیک شد
کدخبر : 63346

یکی از نمایندگان طارمی در چند روز گذشته در باشگاه اینتر در میلان مشاهده شده است.

بر اساس گزارش‌ها در ایتالیا، اینتر این هفته با یک واسطه دیدار کرد تا مهدی طارمی، مهاجم پورتو را به عنوان بازیکن آزاد به ایتالیا بیاورد.طارمی در تابستان گذشته در حال مذاکره برای انتقال بود، اما اینتر و میلان برای برآورده کردن خواسته‌های بازیکن و باشگاهش آماده نبودند تا مذاکرات بدون نتیجه به پایان برسد.

طارمی همچنان قصدی برای امضای قرارداد جدیدی با پورتو ندارد، بنابراین در حال حاضر خود را در آینده به‌عنوان بازیکن آزاد می‌بیند. طبق گزارش رسانه‌های ایتالیایی به نقل از FCInterNews، رسانه نزدیک به باشگاه اینتر، یکی از نمایندگان طارمی در چند روز گذشته در باشگاه اینتر در میلان مشاهده شده است.

بر اساس گزارش‌های رسیده، اینتر می‌خواهد هر چه زودتر تکلیف انتقال طارمی را مشخص کند. این انتقال قرار بود در تابستان گذشته نهایی شود اما با توجه به رقابتی که از سوی دیگر باشگاه‌ها برای جذب طارمی وجود دارد، همه چیز پیچیده شد.

طارمی در حال حاضر همراه تیم ملی ایران است و قرار است در جام ملت‌های آسیا حضور پیدا کند. این مهاجم ایرانی در ماه جولای تولد ۳۲ سالگی‌اش را جشن می‌گیرد. او در ۲۴ بازی در تمام رقابت‌ها برای پورتو در این فصل، ۶ گل و ۴ پاس ثبت کرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه