سلنا گومز

استایل شیک و چشم‌نواز سلنا گومز در یک مراسم

استایل شیک و چشم‌نواز سلنا گومز در یک مراسم
کدخبر : 63507

سلنا گومز خواننده و بازیگر ۳۱ ساله که خط تولید لوازم آرایشی خودش را راه‌اندازی کرده ، تصاویری از مراسم رونمایی از محصولاتش در لس‌آنجلس را منتشر کرد.

سلنا ماری گومز (انگلیسی: Selena Marie Gomez؛[الف] زادهٔ ۲۲ ژوئیه ۱۹۹۲) خواننده، بازیگر و تهیه‌کنندهٔ آمریکایی است. او کار بازیگری خود را در مجموعهٔ تلویزیونی کودکانه بارنی و دوستان (۲۰۰۲–۲۰۰۴) آغاز کرد. گومز در دوران نوجوانی برای بازی در نقش الکس روسو در مجموعهٔ تلویزیونی جادوگران محله ویورلی (۲۰۰۷–۲۰۱۲) از شبکهٔ دیزنی به شهرت رسید. او در چندین فیلم و سریال دیگر حضور داشته و گویندهٔ یکی از نقش‌های فرنچایز سینمایی هتل ترانسیلوانیا (۲۰۱۲–۲۰۲۲) بوده‌است.

سلنا گومز خواننده و بازیگر ۳۱ ساله که خط تولید لوازم آرایشی خودش را راه‌اندازی کرده ، تصاویری از مراسم رونمایی از محصولاتش در لس‌آنجلس را منتشر کرد.سلنا ماری گومز (زادهٔ ۲۲ ژوئیه ۱۹۹۲) خواننده، بازیگر و تهیه‌کنندهٔ آمریکایی است. او کار بازیگری خود را در مجموعهٔ تلویزیونی کودکانه بارنی و دوستان (۲۰۰۲–۲۰۰۴) آغاز کرد. گومز در دوران نوجوانی برای بازی در نقش الکس روسو در مجموعهٔ تلویزیونی جادوگران محله ویورلی (۲۰۰۷–۲۰۱۲) از شبکهٔ دیزنی به شهرت رسید.

سلنا گومز

سلنا گومز

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه