خودروهای وارداتی

قیمت جدید 4 خودروی وارداتی در بازار| جتا vs7 گران تر از همه

قیمت جدید 4 خودروی وارداتی در بازار| جتا  vs7 گران تر از همه
کدخبر : 63727

یکی از گران‌ترین خودروهای وارداتی حال حاضر در بازار جتا vs7 است که قیمت آن به ۴.۹ میلیارد تومان رسیده است.

در حال حاضر امکان خرید خودروهای وارداتی چانگان cs35 پلاس، تویوتا کرولا، هیوندای النترا و جتا vs7 با مدل ۲۰۲۳ از بازار وجود دارد.یکی از گران‌ترین خودروهای وارداتی حال حاضر در بازار جتا vs7 است که قیمت آن به ۴.۹ میلیارد تومان رسیده است.

 

 

این در حالی است که قیمت این خودرو در سامانه یکپارچه ۲.۵۳۵ میلیارد تومان اعلام شد.به نوعی می‌توان گفت سود عجیبی در جیب خریداران جتا vs7 رفته است.

رقابت کره و ژاپن

در این میان امکان خرید دو محصول جذاب دیگر از بازار هم وجود دارد. هیوندای النترا و تویوتا کرولا دو محصول کره‌ای و ژاپنی هستند که با قیمت ۴.۱۰۰ میلیارد تومان در بازار به فروش می‌رسند.

نکته جالب توجه اینجاست که النترا با قیمت ۲.۲ میلیارد و کرولا با قیمت ۲.۰۱۵ میلیارد تومان در سامانه یکپارچه به فروش رسید. بر همین اساس می‌توان گفت سود بیشتری در جیب خریداران تویوتا کرولا رفته است. حال این تصمیم با شماست که خودروی کره‌ای وارداتی بخرید یا ژاپنی؟

چینی پرطرفدار

یکی دیگر از خودروهای پرطرفدار وارداتی که به نوعی در دور جدید هم طلسم واردات خودرو را شکست چانگان cs35 پلاس بود. این خودرو با قیمت ۱.۲ میلیارد تومان در سامانه یکپارچه عرضه شد. اما در حال حاضر قیمت آن در بازار آزاد به ۱.۷ میلیارد تومان رسیده است. اگر به دنبال خرید یک خودروی وارداتی مدل بالا اما نسبتا ارزان قیمت هستید این مدل چانگان می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید