شهرام عبدلی

پخش آخرین نقش آفرینی شهرام عبدلی در سالروز درگذشتش

پخش آخرین نقش آفرینی شهرام عبدلی در سالروز درگذشتش
کدخبر : 63771

سازندگان سریال آسوده باش قصد دارند اولین قسمت از این سریال را همزمان با سالروز درگذشت زنده‌یاد شهرام عبدلی، از یکی از پلتفرم‌های داخلی پخش کنند

 سریال «آسوده باش» به تهیه‌کنندگی امیر رحیم‌زاده با اتمام مراحل فنی در حال حاضر آماده پخش شده است و سازندگان قصد دارند اولین قسمت از این سریال را همزمان با سالروز درگذشت زنده‌یاد شهرام عبدلی، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون کشورمان، از یکی از پلتفرم‌های داخلی پخش کنند.«آسوده باش» آخرین نقش‌آفرینی شهرام عبدلی در عرصه بازیگری محسوب می‌شود.

این هنرمند فقید در زمانی که گروه تولید پس از اتمام تصویربرداری برای استراحت به هتل مراجعه کرده بودند، بر اثر سکته مغزی درگذشت.

فاطمه گودرزی، میرطاهر مظلومی، پرویز فلاحی‌پور، نفیسه روشن، آرام جعفری، امیر غفارمنش، حسن اسدی، شهنام شهابی، مجید شهریاری، رضا توکلی، اصغر سمسارزاده، پوراندخت مهیمن، سعیده عرب و تعدادی از هنرمندان تئاتر و سینمای خراسان رضوی و مشهد مقدس دیگر بازیگران این سریال هستند.

در خلاصه داستان «آسوده باش» با مضمونی اجتماعی آمده است: عمارتی اصیل و ریشه‌دار، شانه به شانه، نذر زوار حرم می‌شود ولی حالا این عمارت به دست وراثی افتاده که تصمیم دیگری گرفته‌اند و ...

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه