پرسپولیس

جنجال در پرسپولیس ادامه دارد / جدایی مربی پرسپولیس از این تیم

جنجال در پرسپولیس ادامه دارد / جدایی مربی پرسپولیس از این تیم
کدخبر : 63862

مربی دروازه بان های پرسپولیس که رابطه بسیار خوبی هم با علیرضا بیرانوند دارد، از لیگ قطر پیشنهاد دریافت کرده و می خواهد راهی این لیگ شود.

به نظر می رسد مربی برزیلی  به پایان کارش در پرسپولیس رسیده است همانطور که پیش تر خبر دادیم، وسلی ننکا مربی برزیلی پرسپولیس قصد دارد از این تیم جدا شود. مربی دروازه بان های پرسپولیس که رابطه بسیار خوبی هم با علیرضا بیرانوند دارد، از لیگ قطر پیشنهاد دریافت کرده و می خواهد راهی این لیگ شود.

ننکا طی روزهای گذشته جلساتی را با مدیران پرسپولیس برگزار کرد و به آن ها اعلام کرد که دیگر نمی تواند به کارش در پرسپولیس ادامه دهد و می خواهد از ایران برود.

مربی برزیلی پرسپولیس مسائل شخصی و مشکلات خانوادگی را اصلی ترین دلیل جدایی خود عنوان کرد و باشگاه پرسپولیس هم به نظر می رسد مشکلی برای جدایی این مربی ندارد. شنیده های ما حاکی از آن است که امروز ننکا دوباره به باشگاه پرسپولیس خواهد رفت و بعد از انجام مذاکرات نهایی قرارداد خود را با پرسپولیس فسخ خواهد کرد.

به این ترتیب پرسپولیس بعد از جدایی یحیی گل محمدی، شاهد جدایی دومین عضو از کادرفنی خود خواهد بود و مربی گلرهای این تیم هم به پایان کارش در این تیم رسیده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه