تیم ملی فوتبال ایران

دو غایب قطعی تیم ملی مقابل هنگ‌کنگ (عکس)

دو غایب قطعی تیم ملی مقابل هنگ‌کنگ (عکس)
کدخبر : 64041

امیر قلعه‌نویی مهدی ترابی و شجاع خلیل‌زاده را در مصاف با هنگ‌کنگ در اختیار نخواهد داشت.

به گزارش رصداقتصادی: تیم ملی فوتبال ایران از قدرتمندترین تیم‌های آسیایی به‌شمار می‌رود و تا کنون سه بار قهرمان جام ملت‌های آسیا در سال‌های ۱۹۶۸، ۱۹۷۲ و ۱۹۷۶ شده‌است. تیم ملی  فوتبال ایران تا سال ۱۹۹۸ به عنوان نمایندهٔ ایران در بازی‌های آسیایی شرکت کرد و سه بار در دوره‌های ۱۹۷۴ تهران، ۱۹۹۰ پکن و ۱۹۹۸ بانکوک موفق به گرفتن مدال طلا شد. از سال ۲۰۰۲، تیم امید ایران به نمایندگی از ایران در این بازی‌ها شرکت می‌کند که در دوره ۲۰۰۲ بوسان به مقام قهرمانی رسید.

مهم‌ترین تیم ملی پیش از مصاف با هنگ‌کنگ از ساعت 18 به وقت محلی در کمپ الریان آغاز شد و این در حالی بود که مهدی ترابی و شجاع خلیل‌زاده شرایط حضور در تمرین گروهی را نداشتند و به صورت انفرادی با پزشک تیم کار خود را دنبال کردند.

شب گذشته کادر پزشکی تیم ملی غیبت ترابی در مصاف با هنگ‌کنگ را اعلام کرد و اگرچه درباره وضعیت خلیل‌زاده به همین صراحت اظهارنظر نشده، اما با توجه به غیبت این بازیکن در مهم ترین تمرین پیش از مصاف با هنگ‌کنگ به نظر نمی‌رسد امیر قلعه‌نویی روی سلامت این بازیکن ریسک کند و به احتمال فراوان حسینی و کنعانی‌زادگان در مصاف شب جمعه از ساعت 21 در ترکیب اصلی تیم ملی بازی خواهند کرد.

تیم ملی فوتبال ایران

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه