فیلم هتل

هتل پژمان جمشیدی بر تخت اخراجی ها نشست

هتل پژمان جمشیدی بر تخت اخراجی ها نشست
کدخبر : 64066

.فیلم هتل ساخته مسعود اطیابی در ژانر کمدی با بازی جذاب پژمان جمشیدی و محسن کیایی این روزها به یکی از پر فروش‌ترین فیلم‌های روی پرده تبدیل شده است

به گزارش رصد اقتصادی، فیلم کمدی هتل با بازی پژمان جمشیدی و محسن کیایی بار دیگر در کانون توجه ها قرار گرفت و خبرسازی کرد.فیلم سینمایی هتل بر تخت اخراجی ها نشست.فیلم هتل ساخته مسعود اطیابی در ژانر کمدی با بازی جذاب پژمان جمشیدی و محسن کیایی این روزها به یکی از پر فروش‌ترین فیلم‌های روی پرده تبدیل شده است

 این فیلم پس از 110 روز اکران توانست گوی سبقت را از فیلم پرمخاطب اخراجی ها برباید و بر تخت اخراجی ها بنشیند.

هتل فیلم سینمایی به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه‌کنندگی محمد شایسته است که اکران موفقی را پشت سر می‌گذارد تا جایی که در عرض کمتر از 2 ماه موفق شد پس از فیلم‌ فسیل، پرفروش ترین فیلم این روزهای سینمای ایران شود.

فیلم هتل

کمدی پر مخاطب «هتل»، در 110 روز اکران توانست با جذب 5 میلیون و 335 هزار مخاطب و 230 میلیارد تومان فروش برسد. این فیلم به تنهایی حدود 25 درصد از سهم فروش 1000 میلیاردی سینمای ایران را در میان 50 فیلم اکران شده امسال در اختیار دارد. پیش بینی می شود هتل تا پایان سال رکوردهای تازه ای را بدست آورد.

پژمان جمشیدی در نقش رامین قادری، محسن کیایی در نقش مسعود مروّجی، ریما رامین‌فردر نقش خانم توکلی، صدف اسپهبدی در نقش سهیلا، مه لقا باقری در نقش ستاره و...از بازیگران این فیلم سینمایی هستند. این فیلم در ژانر کمدی داستان دو زوج را روایت می‌کند که در سفر به کیش دچار چالش‌های بامزه و خنده داری می‌شوند.

اخراجی‌ها فیلمی کمدی - جنگی به کارگردانی و نویسندگی مسعود ده‌نمکی و تهیه‌کنندگی حبیب‌الله کاسه‌ساز محصول 1385 است. این فیلم پرفروش‌ترین فیلم در سال 1386 شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه