قتل

قتل با ضربه چاقو در صف خرید مرغ!

قتل با ضربه چاقو در صف خرید مرغ!
کدخبر : 64230

با اعلام فرماندار جیرفت، قاتلی که ۲ روز پیش موجب مرگ یک جوان با ضربه چاقو در صف خرید مرغ شد، سابقه شرارت و تیراندازی نیز داشته‌ است که در بازداشت به سر می‌برد.

 

به گزارش رصد اقتصادی، دعوا بر سر رعایت نکردن نوبت در صف خرید مرغ باعث شد مردی سابقه‌دار دست به قتل بزند. فرماندار جیرفت با اشاره به جزییات یک مورد قتل در این شهرستان گفت: قاتلی که ۲ روز پیش موجب مرگ یک جوان با ضربه چاقو در صف خرید مرغ شد، سابقه شرارت و تیراندازی نیز داشته‌ است که در بازداشت به سر می‌برد.

به نقل از ایرنا، احمد بلندنظر اظهار کرد: بعد از اینکه یک نفر بدون نوبت در ۲ مرحله از یک مرغ فروشی خرید کرد و یکی از افراد به این کار معترض می‌شود، بحثی سر می‌گیرد.

وی افزود: در نتیجه این بحث، درگیری فیزیکی رخ می‌دهد و چند نفر از دیگر حاضران با فردی که بدون نوبت مرغ خریداری کرده درگیر می‌شوند.

فرماندار جیرفت اضافه کرد: فردی که بدون نوبت مرغ خریداری کرده و آشنای فروشنده بوده، از مرغ فروشی خارج می‌شود و این بار با چاقو برمی‌گردد اما کسانی که با او درگیر شده بودند در مغازه نبودند، در نتیجه یک ضربه چاقو به دست معترض اول می‌زند.

بلندنظر ادامه داد: چون به‌موقع فرد را به بیمارستان نرساندند و ضربه چاقو به شریان اصلی دستش برخورد کرده بود، این جوان که ٢ سالی از ازدواجش می‌گذشت، خون زیادی از دست داد و با وجود تلاش های زیاد در بیمارستان جان باخت.

وی با بیان اینکه ازدحام خاصی نیز در مغازه نبوده و فقط ۶ نفر در صف ایستاده بوده اند افزود: تنها دلیل آغاز بحث و درگیری ورود مجدد ضارب برای خرید بدون نوبت به مغازه بوده است.

فرماندار جیرفت بیان کرد: ضارب بعد از وارد کردن ضربه به دست فرد فوت شده، حین دنبال کردن فرد دیگری در خیابان بوده که توسط پلیس دستگیر می شود.

وی یادآور شد: این فرد پیشتر نیز در یک عروسی اقدام به تیراندازی کرده بود و سابقه خوبی ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه