برف

خبر خوش به پایتخت نشین ها| تهران از سه شنبه برفی می شود

خبر خوش به پایتخت نشین ها| تهران از سه شنبه برفی می شود
کدخبر : 64234

.تهران از سه‌شنبه در بعضی ساعات بارش باران و در ارتفاعات برف خواهد داشت و کاهش محسوس دما رخ می‌دهد.

به گزارش رصد اقتصادی، تهران هم از سه‌شنبه (۳ بهمن) در بعضی ساعات بارش باران و در ارتفاعات برف خواهد داشت و کاهش محسوس دما رخ می‌دهد.تهران از سه‌شنبه (۳ بهمن) در بعضی ساعات بارش باران و در ارتفاعات برف خواهد داشت و کاهش محسوس دما رخ می‌دهد.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: «از روز دوشنبه (۲ بهمن) جریان جوی به سمت دریای خزر شمالی می‌شود. افزایش ابر، بارش، وزش باد همراه با کاهش نسبی دما برای استان‌های گیلان، مازندران و اردبیل آغاز می‌شود. اواخر وقت دوشنبه سامانه بارشی برای شمال، شمال غرب، غرب، ارتفاعات البرز غربی و مرکزی، زاگرس مرکزی بارش برف و باران به همراه خواهد داشت.»

امین حسین نقشینه افزود: «سه‌شنبه (۳ بهمن) سامانه بارشی در همین مناطق تقویت می‌شود. بارش‌ها نیز تشدید می‌شود و گستره آن نیز به دامنه‌های جنوبی البرز، قزوین، تهران، مرکزی و قم هم کشیده می‌شود.» چهارشنبه (۴ بهمن) گستره بارش این سامانه علاوه بر مناطق گفته شده، شرق و شمال شرق دریای خزر را هم تحت تاثیر قرا می‌دهد.

اعلام برگزاری جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا استان تهران ساعت ۷ صبح امروز یکشنبه اول بهمن‌ماه در حالی که مدارس، ادارات و عموم مشاغل از ۷ و نیم صبح آغاز می‌شود با انتقاداتی از سوی کاربران فضای مجازی همراه شد.

نقشینه ادامه داد: «طی این مدت بارش‌ها در ارتفاعات و مناطق سردسیر به ویژه در ارتفاعات البرز به شکل برف خواهد بود.» یکشنبه (اول بهمن) خلیج فارس و سه‌شنبه (۳ بهمن) و چهارشنبه (۴ بهمن) دریای خزر مواج است.

تهران هم از سه‌شنبه (۳ بهمن) در بعضی ساعات بارش باران و در ارتفاعات برف خواهد داشت و کاهش محسوس دما رخ می‌دهد. بیشینه دمای پایتخت امروز یکشنبه (اول بهمن) ۱۵ درجه سانتی‌گراد است و طبق پیش‌بینی‌ها سه‌شنبه (۳بهمن) به ۱۱ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه