پتروشیمی ایلام

لزوم مستندسازی دستاوردهای صنعت پتروشیمی و نمایشگاه پتروکم

لزوم مستندسازی دستاوردهای صنعت پتروشیمی و نمایشگاه پتروکم
کدخبر : 65631

مدیرعامل پتروشیمی ایلام در نشست خبری نمایشگاه پتروکم از دکتر علی عسکری درخواست ورود شرکت‌های ایرانی در حوزه بسته‌بندی و مستندسازی دستاوردهای این نمایشگاه و صنعت پتروشیمی پس از دوران دفاع مقدس را ارائه کرد.

به گزارش رصد اقتصادی، سیدغلامحسن گرشاسبی در نشست خبری که با حضور دکتر علی‌ عسکری مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و اصحاب رسانه در نمایشگاه پتروکم کیش برگزار شد، گفت: راه‌اندازی واحد پتروشیمی ایلام مدت 17 سال در دولت های مختلف طول کشید. پتروشیمی ایلام مجموعه ای راهبردی و بزرگترین صنعت غرب کشور است و باید مشکلات این مجموعه برطرف شده و زمینه پایدار و مناسبی برای توسعه مجتمع و سودآوری آن که کمک به اقتصاد کشور و حوزه ارزآوری است پیدا کرد.

وی با اشاره به ماموریتی که در پتروشیمی اراک دکتر علی عسکری به ایشان واگذار کردند، اظهار داشت: در پیگیری دلیل این ماموریت به ما اعلام کردند که خارجی‌ها و شرکت ppl به بهانه عدم کیفیت شن و ماسه موجود خواستار ورود این محصول از خارج شدند. به طوری که درب و پنجره‌های پتروشیمی شازند از خارج وارد می‌شد، در حال حاضر با استفاده از دانش الکترونیک، ابزاردقیق ، برق و تکنولوژی‌هایی که پس از ۱۰ سال از گردونه خارج می‌شوند توانستیم در مناقصه‌ها شرکت کنیم و برنده شویم.

مدیرعامل پتروشیمی ایلام درخواست مستندکردن نمایشگاه پتروکم و دستاوردهای آن را در روند تکاملی صنعت پتروشیمی بعد از دفاع مقدس را خواستار شد.

گرشاسبی همچنین درخصوص بسته‌بندی محصولات پتروشیمی، پیشنهاد داد تا برای بسته‌بندی از ظرفیت‌های خوب شرکت‌های ایرانی به صورت متمرکز خصوصا در محصولات تولیدی کمپرسورسازی زیمنس اراک و جم استفاده شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه