منطقه آزاد قشم

درخشش کاراته کاهای منطقه آزاد قشم در مسابقات قهرمانی آسیا با کسب 55 مدال رنگارنگ

درخشش کاراته کاهای منطقه آزاد قشم در مسابقات قهرمانی آسیا با کسب 55 مدال رنگارنگ
کدخبر : 65915

کاراته کاهای منطقه آزاد قشم با حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و طی رقابت با 4200 شرکت کننده از سایر کشورها 55 مدال رنگارنگ کسب کنند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، مدیر امور فرهنگی، اجتماعی و ورزش سازمان منطقه آزاد قشم با اعلام این خبر بیان داشت: این مسابقات با حضور شرکت کننده هایی از ایران، ترکیه، چین، افغانستان، عراق، کردستان، عراق، روسیه، سریلانکا، هندوستان، تاجیکستان، پاکستان، سودان و زامبیا به میزبانی اهواز برگزار شد.

مجتبی سلیمی ادامه داد: تیم پسران کیوکوشین  هیات کاراته منطقه آزاد قشم موفق شد با ۸ شرکت کننده در رشته کمیته یک طلا، ۳ نقره و ۳ برنز و در رشته کاتا یک طلا و ۲ برنز به دست آورد.

وی اضافه کرد: همچنین تیم دختران با 43 شرکت کننده در رشته کمیته ۱۴ طلا، ۱۲ نقره و ۱۶ برنز و در رشته کاتا با ۵ شرکت کننده یک طلا، یک نقره و ۲ برنز کسب کرد.

سلیمی از زحمات مربی بانوان نیلوفر دادآفرید و مهین زاهدی درخانه و مربی آقایان  مهیار مقیمیان، مجید لریایی و حمید رضا فضلی برای آماده سازی تیم منطقه آزاد قشم تقدیر و اظهار امیدواری کرد موفقیت های بین المللی تیم کاراته ادامه داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه