شرکت های امید

گروه شرکت های امید فنر تامین کننده برتر خورروسازی

گروه شرکت های امید فنر تامین کننده برتر خورروسازی
کدخبر : 66254

دکتر غلامرضا محمدی‌پور رئیس هیئت مدیره گروه شرکت‌های امید در نشست با خبرنگاران طی سفر مطبوعاتی راهیان پیشرفت که توسط بانک صنعت و معدن با برگزار شد، در زمینه تولیدات، شرکت‌های جدید، تاسیس‌ واحدهای جدید صنعتی و تولیدی به عنوان عملکردهای شاخص گروه شرکت‌های امید نام برد.

دکتر غلامرضا محمدی‌پور رئیس هیئت مدیره گروه شرکت‌های امید در نشست با خبرنگاران طی سفر مطبوعاتی راهیان پیشرفت که توسط بانک صنعت و معدن با برگزار شد، در زمینه تولیدات، شرکت‌های جدید، تاسیس‌ واحدهای جدید صنعتی و تولیدی به عنوان عملکردهای شاخص گروه شرکت‌های امید نام برد.

وی افزود: در گروه شرکت‌های امید از فنرسازی تا ایمپلنت دندان... تولید می‌شود که موجب پربار تر شدن شهرک‌های صنعتی قم شده‌است.

امیرحسین محور مدیرعامل گروه شرکت‌های امید فنر از کمبودها و چالش‌های صنعت تولید نیز گفتند. وی افزود مولد بودن از جمله عملکردهای سخت در اقتصاد ایران است که نیازمند کارگروهی و پشتیبانی نیز هست.

گروه شرکت های امید از ۷ شرکت تشکیل شده است که عمده فعالیت آن در زمینه تولید فنرهای خودرو...است که ۸۰ درصد فنر خودرهای تولیدی در ایران را تامین میکند. اولین شرکت این گروه از سال ۱۳۶۳ تا کنون بوده است که عمده شرکت‌ها در قم است و دفاتر پشتیبانی در پایتخت قراردارد. شرکت امید فنر در دهه اخیر تغییر ظرفیت با همکاری شرکت‌های برتر دنیا داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه