زیرساخت مناطق هاکی (اسکی روی یخ)

زیرساخت مناطق هاکی (اسکی روی یخ)
کدخبر : 67120

هاکی کانادا یکی از بزرگترین سازمان های ورزشی ملی در این کشور است که نزدیک به 700000 شرکت کننده در هر فصل از این بازی لذت می برند.

هاکی کانادا یکی از بزرگترین سازمان های ورزشی ملی در این کشور است که نزدیک به 700000 شرکت کننده در هر فصل از این بازی لذت می برند. این تعداد را با اسکیت بازی، اسکیت سرعت، هاکی تفریحی بزرگسالان و بسیاری از گروه‌های کاربری دیگر در کانادا ترکیب کنید، و به راحتی می‌توان فهمید که ما باید نه تنها برای بازسازی زیرساخت‌های قدیمی موجود با هم کار کنیم، بلکه از ابتکاراتی که منجر به تأسیس می‌شود، 

نزدیک به یک دهه پیش، هاکی کانادا با منابع طبیعی کانادا و شورای تسهیلات تفریحی کانادا در یک سرشماری بسیار موفق ملی آرنا، ایجاد فهرست جامعی از ورزشگاه ها در سراسر کانادا و جمع آوری اطلاعات مهم با توجه به سال ساخت، هزینه های انرژی، ماه ها همکاری کرد. عملیات و خیلی بیشتر.

از 1847 تأسیسات موجود در سرشماری، تقریباً 42٪ در دهه 1970 و تقریباً 73٪ قبل از سال 1980 ساخته شد. 86٪ متعلق به شهرداری است، بسیاری از آنها ممکن است نتوانند از عهده هزینه های مقاوم سازی برآیند.

این اعداد در سال 2005 جمع آوری شدند. تنها می توان وضعیت امکانات هاکی کانادا را امروز تصور کرد.

سرشماری عرصه ملی تاکید کرد که زیرساخت‌های فعلی در نقطه‌ای است که برای همگامی با تقاضای فزاینده برای تسهیلات، بودجه گسترده و ایده‌های نوآورانه بودجه لازم است.

هاکی کانادا دائماً به دنبال برنامه هایی است که بازیکنان بیشتری را وارد بازی کند، از برنامه رویاها به حقیقت پیوست بنیاد هاکی کانادا گرفته تا اولین شیفت بائر و رشد هاکی تفریحی بزرگسالان، فقط به نام چند. علاوه بر این، هاکی کانادا اهمیت همکاری با جوامع چندفرهنگی مختلف را برای نمایش هاکی و عناصر مثبت مشارکت را شناسایی کرده است.

با این حال، از آنجایی که هاکی کانادا به سمت افزایش عضویت خود و مشارکت بیشتر کانادایی ها حرکت می کند، با موانع زیرساختی قابل توجهی روبرو می شود. هاکی کانادا نمی تواند به تنهایی سطوح مشارکت را افزایش دهد. کمک های جدی در زمینه تامین امکانات مورد نیاز است.

هاکی کانادا علاقه مند به همکاری با همه ذینفعان است تا به دنبال روش های جایگزین برای تشویق به مقاوم سازی زیرساخت های قدیمی و ایجاد امکانات جدید در سراسر کانادا باشد. این به طور کامل از هر حرکتی که نه تنها در دسترس بودن یخ را افزایش می دهد، بلکه به نسل های آینده اجازه می دهد تا رویاهای خود را روی یخ زندگی کنند، پشتیبانی می کند.

پیست‌های پیست کانادا چند ساله هستند؟ هاکی کانادا متوجه می شود

هاکی کانادا و شورای تأسیسات تفریحی کانادا در سال 2005 گرد هم آمدند و متوجه شدند که تقریباً 45 درصد از پیست‌های پیست کانادا از امید به زندگی گذشته است. بنابراین، قدمت زمین‌های پیست در منطقه شما چقدر است؟ دریابید!

سرمایه گذاری در آینده زیرساخت تاسیسات هاکی روی یخ کانادا

تضمین دسترسی و شانس بازی ملی در هسته بنیاد هاکی کانادا است.

موضوع زیرساخت های قدیمی تاسیسات هاکی کانادا و فقدان ظرفیت جدید برای همگامی با جمعیت رو به رشد و تغییرات جمعیتی مربوطه منجر به تهدیدی شده است که به طور جدی توانایی ارائه فرصت برای فرزندان پسر و دختر کانادایی را به خطر می اندازد. روی یخ قدم بگذار

هیچ چیز صرفاً کانادایی تر از هاکی نیست. علاوه بر فعالیت بدنی روزانه مرتبط با بازی، مشارکت همچنان عامل مهمی برای سلامت و تندرستی کلی جوانان امروزی و برای داشتن یک سبک زندگی متعادل حیاتی است. همراه با توسعه مهارت‌های هاکی، مشارکت فعال به ایجاد مهارت‌های زندگی کمک می‌کند که به بازیکنان جوان در طول زندگی‌شان به خوبی خدمت می‌کند، همراه با مزیت اضافی حفظ آنها در بازی.

این پیست همیشه محل تجمع خانواده‌های کانادایی بوده و به ایجاد خانواده‌های قوی و جوامع سالم کمک می‌کند. فرسایش این سنت فرهنگی منجر به حذف فعالیت مهمی می شود که برای رشد جوانان کانادایی و کیفیت کلی زندگی آنها ضروری است.

کانادایی ها با واقعیت جدیدی روبرو هستند. چالش ادامه داشتن بهترین برنامه های هاکی در جهان، اما با مکان های کمتر و کمتری برای بازی. از آنجایی که هاکی کانادا به توسعه نسل بعدی برنامه ها و ابتکارات پیشرو با هدف حفظ کانادا به عنوان رهبر جهان در هاکی ادامه می دهد، اکنون باید اقدام قاطعانه ای انجام شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه