شرکت پاکسان

دکتر مرادی در بازدید از پروژه های فنی و عمرانی پاکسان: اقدامات انجام شده امیدآفرین بود

دکتر مرادی در بازدید از پروژه های فنی و عمرانی پاکسان: اقدامات انجام شده امیدآفرین بود
کدخبر : 67336

مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر در بازدید از پروژه های متنوع فنی و عمرانی شرکت پاکسان اقدامات انجام شده را امیدآفرین عنوان نمود.

 به نقل از روابط عمومی شرکت پاکسان، دکتر بهروز مرادی به همراه حمید مظفری معاون امور شرکت ها و مجامع  و مرجان کریمان مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی شرکت توسعه صنایع بهشهر روز دوشنبه ۲۷ فروردین ماه سال جاری از پروژه های فنی و عمرانی پاکسان بازدید نمود.

دکتر مرادی در این بازدید ضمن رونمایی از پروژه بروزرسانی سیستم کنترل و ساخت تابلوهای کنترل واحد تولید پودر و بازدید از پروژه های مقاوم سازی سالن بسته بندی صابون، ساخت، نصب و راه اندازی مخزن ذوب گوگرد واحد سولفوناسیون و اورهال تجهیزات و ماشین‌آلات چاپخانه شرکت پاکسان عملکرد تیم مدیریتی این مجموعه را هنرمندانه توصیف نمود و اقدامات انجام شده در این شرکت را امیدآفرین خواند.

مدیرعامل توسعه صنایع بهشهر همچنین با تاکید بر اهمیت نوآوری در شرکت پاکسان، خواستار ارائه برنامه ای جامع از سوی واحد تحقیق و توسعه این مجموعه مبنی بر خلق برند و تولید محصولات جدید در سال جاری شد و این ماموریت به هیئت مدیره پاکسان محول شد تا با بررسی ابعاد و پیگیری موضوع پروژه برندسازی و تولید محصولات نوآورانه در دستور کار شرکت قرار گیرد.

دکتر مرادی با اشاره به محدودیت های موجود در صنعت کشور نیز گفت: تامین نقدینگی و سرمایه در گردش بزرگترین مشکل بنگاه های تولیدی است که متاسفانه از بهمن ماه سال گذشته ارائه تسهیلات به تولید از سوی بانک ها به میزان قابل توجهی کاهش داشته است و یا با نرخ های نامناسبی ارائه می شود که ضرورت دارد این مساله از سوی مسئولین و متولیان امر چاره اندیشی شود که به اعتقاد بنده رفع آن می تواند تا ۸۰ درصد مسائل تولیدکنندگان را مرتفع نماید.

رئیس هیئت مدیره پاکسان: عملکرد بر مبنای اهداف  QCD عامل پیشرفت پاکسان است

پاکسان بهسلامت خانواده می اندیشد

سیدصدرالدین حسینی ضمن تقدیر از عوامل اجرایی شرکت و موفقیت مجموعه در اجرای پروژه های مختلف فنی و عمرانی گفت: روحیه جهادی و تلاش شبانه روزی همکاران بویژه مدیرعامل و معاونت اقتصادی، مالی و منابع انسانی مجموعه موجب تغییر، تحول و بهبود مستمر در پاکسان شده است که این موضوع نشات گرفته از انگیزه ای است که دکتر مرادی به عنوان مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر به مجموعه داده است و بر همین اساس ما در هر بازدید ایشان از پاکسان تلاش می کنیم تا همواره تحولاتی را به منصه ظهور بگذاریم.

رئیس هیئت مدیره پاکسان عامل پیشرفت این مجموعه را عملکرد بر مبنای QCD  (Quality- Cost- Delivery | کیفیت، هزینه و تحویل) ‌عنوان نمود و افزود: براساس این مدل در فرایندهای مجموعه سعی بر این است تا هم به لحاظ کیفیت بهترین عملکرد را داشته باشیم و هم از نظر مدیریت هزینه ها و سرعت انجام فرایندها به سطح قابل قبولی دست یابیم.

سیدصدرالدین حسینی با اشاره به نامگذاری هوشمندانه شعار سال به عنوان ” جهش تولید با مشارکت مردم” از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: یک هدف مشترک همواره میان اعضای هیئت مدیره پاکسان وجود دارد و آن نگاه راهبردی به آینده پاکسان است که امیدواریم با تلاش هایی که صورت می گیرد شرایطی فراهم آید تا هم در بحث رعایت الزامات و دستورالعمل ها، ترکیب سبد محصول و نحوه فروش و همچنین ایجاد یک مزیت رقابتی پایدار اهداف مورد نظر محقق گردد که این مساله می تواند به عنوان ادای دین مجموعه پاکسان در دست یابی به شعار سال در بخش جهش تولید باشد و از سوی دیگر نیز به تعبیری می توان گفت مردم نیز همان کارکنانی هستند که در بدنه مجموعه های تولیدی در تلاش هستند تا نقش خود را در جهش تولید ایفا نمایند و مشارکت خود را در این عرصه به نمایش گذارند.

تشریح پروژه های فنی و عمرانی از سوی مدیرعامل پاکسان

شهریار محمدی راد

در ادامه این جلسه شهریار محمدی راد ضمن تقدیر از تمامی همکاران بویژه بخش فنی مجموعه که نقش پر رنگی در اجرای پروژه ها داشتند به تشریح اقدامات صورت گرفته در پروژه‌های بروزرسانی سیستم کنترل و ساخت تابلوهای کنترل واحد تولید پودر، پروژه مقاوم سازی سالن بسته بندی صابون، ساخت، نصب و راه اندازی مخزن ذوب گوگرد واحد سولفوناسیون و اورهال تجهیزات و ماشین‌آلات چاپخانه شرکت پاکسان پرداخت و این پروژه ها را از ضروری ترین اقدامات مجموعه در حوزه فنی و مهندسی این شرکت عنوان نمود.

مدیرعامل پاکسان با ارائه گزارش ۳ ماهه اول سال مالی جاری این شرکت از روند مناسب تولید، فروش و سودآوری مجموعه خبر داد و افزود: اتفاقات مثبت و با اهمیت بسیاری طی ماه های آغازین سال مالی جاری در این شرکت رقم خورده است که برگزاری دو مجمع موفق و در پی آن با طی نمودن فرایندهای قانونی مربوط به ثبت صورتجلسات در ساعات پایانی سال ۱۴۰۲ توانستیم از معافیت های مالیاتی مربوط به این موضوع برخوردار شده و رقمی در حدود ۴۱۰ میلیارد ریال معافیت مالیاتی شامل حال شرکت شد که قطعا نتایج آن را می توان در بهبود وضعیت فعالیت شرکت و سودآوری مجموعه در سال جاری مشاهده نمود.

شهریار محمدی راد همچنین در این جلسه به آخرین وضعیت پروژه راه اندازی پلنت سولفوناسیون در شرکت پاکسان اشاره نمود و گفت: پیش از این راکتور سه تنی این پروژه از بالسترا ایتالیا خریداری و وارد مجموعه شده است و اکنون نیز بخش دیگری از قطعات و تجهیزات مورد نیاز سفارش گذاری شده و ظرف چند ماه آینده تحویل شرکت خواهد شد که همزمان با آن عملیات عمرانی پروژه نیز آغاز خواهد شد.

مدیرعامل پاکسان این پروژه را اقدامی ماندگار و نقطه عطفی در تاریخ شرکت پاکسان دانست و افزود: بدون شک اجرای آن گام بلندی در توسعه صنعت شوینده کشور خواهد بود. این پروژه با بهره‌گیری از تکنولوژی بالسترا ایتالیا با قابلیت تولید اسید سولفونیک و تگزاپون N70 است که به عنوان مواد اولیه اصلی تمامی صنایع تولید کننده محصولات شوینده و بهداشتی شناخته می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه