دانشگاه تهران

دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران را از دست ندهید

دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران را از دست ندهید
کدخبر : 67544

دومین نمایشگاه کار خرداد ماه 1403 به همت دانشگاه تهران با هدف ارتباط کارفرما و کارجویان برگزار می شود.

در نشست خبری به مناسبت برگزاری دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران با حضور شهبازی مدیر معاونت فرهنگی دانشگاه تهران و خانم دکتر فرشته امین مدیرکل اداره مهارت دانشگاه تهران و دبیرعلمی نمایشگاه کار بیان شد.

 شهبازی مدیر معاونت‌ فرهنگی دانشگاه تهران بیان کرد: به مناسبت جشن ۹۰ سالگی دانشگاه تهران هم‌زمان دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران برگزار می شود. به لطف خداوند در سال گذشته موفق شدیم اولین نمایشگاه کار را با استقبال کم‌نظیر دانشجویان و افراد...برگزار کنیم و امسال به هدف تسهیل کار و ارتباط افراد جویای کار با شرکت‌ها دومین نمایشگاه کار با ظرفیت‌های آموزشی و کاریابی برگزار می شود. اردوهای کار هفتگی دانشگاه تهران با هدف آشنایی بیشتر و پویایی دانشجویان همواره برگزار می شود.

فرشته امین مدیرکل اداره مهارت دانشگاه تهران و دبیرعلمی نمایشگاه کار بیان کرد: انتخاب و جذب نیروی انسانی یکی از چالش‌های پیش‌روی مدیران شرکت‌ها...است که نیروی ماهر، باانگیزه و...‌هست و دغدغه کارجویان پیدا کردن شغل مناسب، مرتبط با رشته ...است و هدف نمایشگاه کار دانشگاه تهران ایجاد زمینه‌ای جهت اتصال نیروی کار و کارفرما است که در خرداد ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد که بنابر تجربه سال گذشته با استقبال بیش از ۱۰۰۰ شرکت اقتصادی و استقبال بیش از ده هزار دانشجو و کارجویان این انگیزه ایجاد شد که سال ۱۴۰۳ دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران برگزار شود. هدف از این نمایشگاه ایجاد ارتباط خوب بین صنعت و دانشگاه با نظرسنجی از کارفرمایان و دانشجویان است.

امین افزورد: شعار امسال نمایشگاه شبکه‌سازی بهتر برای ساخت آینده است که نه تنها فرصتی برای جذب و استخدام پیدا می شود بلکه تعامل‌هایی بین سازمان‌ها برای تبادل نیرو و دانش صورت می‌گیرد. یکی از ویژگی‌های متمایز نمایشگاه کار دعوت از استارت‌آپ‌ها است که امسال سهمیه ویژه‌ای خواهند داشت و علاوه بر آن کارگاه‌هایی برای کمک به دانشجویان برای نیازمندی‌های آن‌ها ایجاد شده است و در فضای نمایشگاه مشاوره شغلی و فضایی جهت بازی‌سرگرمی(مربوط به کار) خواهیم داشت.

وی گفت: دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران با دعوت از هیئت دولت و افراد تصمیم‌ساز یا هدف بسترها و نیازهای کارجویان برگزار خواهد شد. سامانه‌کاریابی دانشگاه تهران با هدف ارتباط کارفرما و کارجویان برای تموم سال طراحی شده است که از طریق این سامانه‌ می توانند ارتباط بهینه‌ای داشته باشند. دانشگاه تهران اولین دانشگاهی است که معاونت مهارت‌آموزی و کار دارد.

امید است در دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران بتوانیم بسترهای بهتری جهت تعامل کار و کارفرما و کارجویان برقرار کنیم و جهت مهارت آموزی هرچه بیشتر گام برداریم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه