منطقه آزاد قشم

دوره آموزشی مالیات بر ارزش افزوده برای بازرگانان و فعالان اقتصادی منطقه آزاد قشم برگزار می شود

دوره آموزشی مالیات بر ارزش افزوده برای بازرگانان و فعالان اقتصادی منطقه آزاد قشم برگزار می شود
کدخبر : 67988

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری دوره آموزشی و سمینار توجیهی درخصوص مالیات بر ارزش افزوده برای تمامی فعالان اقتصادی، بازرگانان، تجار، متصدیان واحدهای صنفی و مودیان مالیاتی در جزیره قشم خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، مسعود مورموگویی با بیان این مطلب، اظهار داشت: هدف از برگزاری این دوره آموزشی اطلاع رسانی، آگاهی بخشی، آموزش و پاسخگویی به سوالات و ابهامات احتمالی برای تمامی فعالان صنفی، کسبه، تجار، بازرگانان و تولیدکنندگان جزیره است.

وی ادامه داد: این دوره آموزشی توسط مدیریت بازرگانی و اصناف منطقه آزاد قشم به صورت رایگان در تاریخ چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه سال جاری از ساعت 10 الی 12 در محل مرکز بین المللی رشد قشم برگزار می شود.

به گفته مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم؛ طبق برنامه ریزی صورت گرفته دکتر غلامحسین محمدی، مولف و مدرس قوانین و مقررات مباحث مالی و گمرکی به عنوان مدرس در این دوره آموزشی حضور پیدا خواهد کرد.

مورموگویی در پایان خاطرنشان کرد: از همه بازرگانان، تجار، مودیان مالیاتی و متصدیان واحد‌های صنفی فعال در جزیره قشم دعوت می شود در این سمینار شرکت نمایند و از این فرصت جهت رفع ابهامات و پاسخ به سوالات احتمالی استفاده کنند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه