انتقام وحشتناک پسر تهرانی از پریسا + عکس

انتقام وحشتناک پسر تهرانی از پریسا + عکس
کدخبر : 13633

پسر تهرانی وقتی از دختر جوان رکب خورد در اقدامی عجیب سناریوی سرقت خودرو و خانه پریسا را به اجرا گذاشت.

 اول تیرماه امسال دختر 30 ساله ای به نام پریسا که مهندس یک شرکت خصوصی است با حضور در اداره پلیس از به سرقت رفتن خودروی مزدا3 از سوی 3 مرد  قمه  به دست خبر داد.

 

بدین ترتیب تحقیقات پلیسی کلید زده شد و در گام نخست دختر جوان پیش روی ماموران قرار گرفت و گفت: در  غرب تهران  به سمت خانه مان در حال حرکت بودم که ناگهان خودروی پژویی از کنار خودروی  مزدا 3 ام رد شد و آینه خودرویش به خودرویم برخورد کرد.

 

خبرجنجالی : اسب سواری روناک یونسی جنجالی شد + تیپ نامتعارف روناک یونسی
 

 

 

وی افزود: در این صحنه مرد خودروی پژو جلوی راهم را گرفت و من که فکر می کردم تصادفی صورت گرفته از خودرویم پیاده شدم که ناگهان 3 مرد با قمه به سمتم آمدند و با تهدید اقدام به سرقت خودرویم کرده و پا به فرار گذاشتند.

 

همین کافی بود تا شماره پلاک خودروی مزدا3 سرقتی در سامانه پلیس ثبت شد تا اینکه پس از 3 هفته خودروی مزدا3 در جنوب تهران به صورت رها شده در خیابان پیدا شد.

 


خبرداغ  : ازدواج لاکچری و ثروت پوریا پورسرخ + فیلم لورفته


 

سفر دردسرساز دختر تهرانی

پریسا پس از اینکه خودرویش پیدا شد تصمیم به سفر گرفت و چند روزی به مسافرت رفت اما وقتی به ایران بازگشت و وارد خانه اش شد با صحنه عجیبی روبرو شد.

 

خانه پریسا هدف سرقت قرار گرفته بود و دزدان با اطلاع از نبود خانم مهندس وارد خانه شده و 700 میلیون تومان، طلا، دلار و اسناد و مدارک را به سرقت برده اند.

 

پرونده معمایی دیگر پیش روی ماموران قرار گرفت و پلیس در گام نخست تحقیقات فرضیه مشترک بودن سرقت ها از سوی یک باند را در دستور کار خود قرار دادند و برای به دست آمدن سرنخ پلیسی دوربین های مداربسته محل  سرقت خودرو  و خانه دختر تهرانی مورد بازبینی قرار دادند.

 

ماموران با بازبینی فیلم  دوربین های مداربسته  پی بردند که سرقت ها از سوی 3 مرد جوان صورت گرفته است و بررسی ها نشان از آن داشت که 3 سارق جوان هیچ سابقه ای ندارند و تازه کار هستند.

 

 

سرقت از سوی پسر انتقام جو

کارآگاهان که احتمال می دادند که سرقت از سوی یک آشنا صورت گرفته باشد به سراغ پریسا رفته و تحقیقات را از وی آغاز کردند.

 

پریسا در تحقیقات پلیسی عنوان کرد که با کسی اختلاف نداشته و تنها کسی که به او شک دارد که این سرقت ها را انجام داده باشد یک پسر آشنا است که مدتی با او در ارتباط بوده است.

 

پریسا به ماموران گفت: مدتی با یک پسر در ارتباط بودم که چندی قبل با هم به مشکل خوردیم و به دوستی مان پایان دادیم و احتمال می دهم این سرقت ها کار او باشد.

 

کارآگاهان روز پنج شنبه 3 مهر امسال به سراغ پسر آشنا که سهراب نام دارد رفته و پسر جوان پس از دستگیری در همان تحقیقات ابتدایی به سرقت هایش با انگیزه  انتقام جویی  اعتراف کرد.

 

سهراب در اعترافاتش گفت: من در کار خرید و فروش خودرو هستم و مدتی بود که با پریسا آشنا شده و قرار بود با هم ازدواج کنیم و در این مدت که با هم در ارتباط بودیم به او ابراز علاقه کردم و حتی کمکش کردیم که خودروی مزدا3 را بخرد اما او بعد از مدتی زیر قول و قرارش زد و من به خاطر این رکب و شکست تصمیم به انتقام جویی گرفتم.

 

پسر جوان افزود: به خاطر اینکه از پریسا انتقام بگیرم 3 نفر را اجیر کردم که خودرویش را سرقت کنند و پس از سرقت، 3 هفته خودرو را پنهان و بعد آن را داخل خیابان رها کردم و چون پریسا سوئیچ خانه اش را داخل خودرو جا گذاشته بود تصمیم گرفتم در نقشه بعدی خانه اش را هدف سرقت قرار دهم.

 


خبرداغ : تیبا گران شد | دوشنبه 7 مهر


 

سهراب ادامه داد: وقتی با خبر شدم پریسا به سفر رفته با در اختیار داشتن کلید خانه اش نقشه سرقت را طراحی کردم و 3 مرد اجیر شده دست به سرقت زدند و همه پول و طلاهای سرقتی در اختیار آنها است.

 

بنا بر این گزارش، بازپرس غریب احمدزاده از شعبه 3 دادسرای ویژه سرقت دستور داد تا سهراب برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار دارد و تجسس ها برای دستگیری 3 متهم فراری این پرونده ادامه دارد .

 

منبع : رکنا 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه