جهت دریافت کارت اعتباری سهام عدالت اینجا کلیک کنید

جهت دریافت کارت اعتباری سهام عدالت اینجا کلیک کنید
کدخبر : 11612

نائب رییس اول اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی ایران از ارائه کارت اعتباری دارندگان سهام عدالت به زودی خبر داد.

سهام عدالت بعد از ازاد سازی مدیریتش به مردم واگذار شد . مردم می توانند به دو روش مستقیم و غیرمستقیم سهام عدالت را مدیریت کنند . بهترین روش مدیریت سهام عدالت طبق توصیه کارشناسان روش غیرمستقیم است . جزئیات دریافت کارت اعتباری سهام عدالت را در ادامه می خوانید : 
 
 

بیشتر بخوانید : زمان پرداخت وام ودیعه مسکن فاش شد


 
 
 حسین سلاح ورزی، نائب رییس اول اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی ایران در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «از هفته بعد با حمایت و موافقت دولت و بانک مرکزی، کارت اعتباری در اختیار دارندگان سهام عدالت قرار می‌گیرد. با این تصمیم سهامداران مجبور به فروش زودهنگام سهام با ارزش خود نیستند و بورس هم از تلاطم و نوسان در امان می‌ماند.»
 
 

بیشتر بخوانید : خبر خوب برای دریافت سهام عدالت کارگران


 



اعطای کارت اعتباری به مشمولین سهام عدالت از جمله تصمیماتی است که بعد از جلسه شورای هماهنگی اقتصادی رئیس جمهوری و اعلام رئیس کل بانک مرکزی اتخاذ شد تا در اختیار مشمولان سهام عدالت قرار گیرد.

 

جهت دریافت پول فروش سهام عدالت خود اینجا کلیک کنید ... 

 

 



با توجه به این تصمیم اتخاذ شده مشمولان سهام عدالت می‌توانند از طریق نظام بانکی تا سقف 50 تا 60 درصد از ارزش دارایی سهام عدالت خود، کارت اعتباری دریافت کنند و با استفاده از آن می‌توانند با مراجعه به مراکز خرید، به صورت اعتباری خرید کنند. براساس این طرح در نظر گرفته شده مشمولان سهام عدالت تا یکسال فرصت دارند وجه را به بانک تسویه کنند.

 

منبع: تسنیم

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه