ناگفته هایی در مورد عرضه دارادوم در این هفته

ناگفته هایی در مورد عرضه دارادوم در این هفته
کدخبر : 12431

رئیس سازمان خصوصی سازی از ثبت دومین صندوق ETF دولتی شامل ۴ پالایشگاه اصفهان، بندرعباس، تهران و تبریز در روزجاری(یکم شهریور) و پذیرش آن در بورس طی چهارشنبه همین هفته خبر داد.

دومین صندوق سرمایه گذاری ETF دولتی، صندوق دارادوم نام دارد که با هدف دسترسی اکثر مردم به بازار بورس و ارتقاء وضعیت اقتصادی خانواده‌ها از سوی دولت عرضه می‌گردد. تا کنون زمان دقیق پذیره نویسی آن مشخص نشده است. ثبت نام این صندوق برای عموم آزاد بوده و خریداران به مدت ۲ هفته پس از ابلاغ زمان دقیق پذیره نویسی برای خرید آن زمان دارند.

 


خبرداغ : افزایش حداقل حقوق کارگران مشخص شد + جدول


 

صندوق‌های سرمایه گذاری دارادوم دولتی با ۲۰% تخفیف ارائه می‌شود انتظار می‌رود که همچون صندوق دارا یکم با استقبال خوب مردم مواجه شود. برای خرید صندوق دارا دوم کافیست در بازه زمانی پذیره نویسی با مدارک شناسایی (کارت ملی) به بانک مراجعه نمایید البته افراد دارای کد بورسی نیاز نیست به بانک مراجعه نمایند. سرمایه گذاران بدانند که تا یک ماه امکان فروش آن را ندارند. حداقل مبلغ لازم برای خرید صندوق دارادوم ۱۰۰ هزار تومان می‌باشد.

 

چگونه صندوق سرمایه گذاری دارا دوم را بخریم؟

سرمایه گذاران می‌توانند از دو طریق (با کد بورسی یا کارت ملی) نسبت به خرید صندوق واسطه گری مالی دوم اقدام نمایند.

 

 

 


بیشتر بخوانید : قیمت خودرو سه ماه یکبار گران می شود + علت


 

 

علیرضا صالح گفت: مجوزهای دومین صندوق ETF دولتی شامل 4 پالایشگاه اصفهان، بندرعباس، تهران و تبریز دریافت شده و این صندوق امروز(شنبه) ثبت و چهارشنبه هفته جاری نیز در بورس تهران پذیرش می شود.

 

 

استقبال سرد مردم از عرضه ETF دولتی/ با گذشت 10روز تنها 12درصد از عرضه‌ها جذب شده است

 

شایان ذکر است بعد از عرضه نخستین ETF دولتی مربوط به 5 بانک و بیمه با سقف خرید 2 میلیون تومان برای هر کد معاملاتی، دومین ETF دولتی شامل 4 پالایشگاه اصفهان، بندرعباس، تهران و تبریز در حالی طبق مصوبه هیات دولت روانه میز فروش می‌شود که سقف خرید واحدهای آن از 2 به 5 میلیون تومان افزایش یافته و متقاضیان می‌توانند با استفاده از کدملی و از طریق درگاه‌های اینترنتی حدود 15 بانک و تمام شرکت‌های کارگزاری اقدام به ثبت سفارش کنند.

 

منبع : تسنیم  

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه