قیمت طلا در روز شنبه 17 آبان تا کجا ارزان می شود ؟

قیمت طلا در روز شنبه 17 آبان تا کجا ارزان می شود ؟
کدخبر : 14970

قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد روز پنجشنبه ۱۵ آبان، یک میلیون و ۲۲۳ هزار و ۴۰۰ تومان معامله شد. اما برای قیمت طلا امروز چه پیش‌بینی‌هایی می‌شود؟

طلا در روز های اخیر افت شدید را تجربه کرد . طلا در روز های پایانی هفته گذشته به پایین ترین قیمت خود رسید . طلا بعد از نزدیک شدن بایدن به پیروزی افت قیمت را تجربه کرد . در ادامه به بررسی پیش بینی قیمت طلا می پردازیم .

 


خبر مهم : هشدار جدی و مهم به جاماندگان یارانه


 

قیمت طلا گرمی 18 عیار در بازار آزاد روز پنجشنبه ۱۵ آبان، یک میلیون و 223 هزار و 400 تومان معامله شد. اما برای قیمت طلا امروز چه پیش‌بینی‌هایی می‌شود؟

 

 

در این مورد نایب رئیس اول اتحادیه طلا گفت: تا زمان اعلام نتایج نهایی آرا در آمریکا قیمت انس جهانی طلا نوسان خواهد داشت؛ این در حالی است که در بازار ایران قیمت طلا دیگر جان گران شدن ندارد. پیش‌بینی ما این است چنانچه جوبایدن رئیس جمهور آمریکا شود وضعیت طلا در بازارهای جهانی آرام و قیمت طلا و سکه در بازار ایران ارزان خواهد شد.

 

اقتصادنیوز نوشت: برای سرمایه‌گذاران انتخاب بایدن به معنای محرک‌های مالی بیشتر کووید 19 و سیاست‌های زیرساختی پرهزینه است، که به افزایش انتظارات تورمی و در نتیجه خرید طلا برای فرار از آن منجر می‌شود. تحلیل‌گران پیش بینی‌ می‌کنند که اگر در طول 2 روز تعطیلی بازار‌ها، نتایج نهایی انتخابات به نفع بایدن رقم خورد، قیمت آن در آغاز هفته کمی افزایش می‌یابد و به سقف قبلی 2000 دلار نزدیک شود.

 


خبرداغ : تولد عاشقانه احسان علیخانی + عکس لورفته


 

انتخابات ریاست جمهوری کم و بیش تأثیر خود را بر بازار‌ها گذاشته است و اکنون مهم‌ترین علامت سؤال، نتیجه انتخابات مجلس سنا است، که جواب آن می‌تواند برای طلا بسیار مهم باشد. همان طور که قبلا گفته شده است پیروزی جمهوری‌خواهان در سنا و پیروزی بایدن در ریاست جمهوری بیشتر برای بازار بورس مفید برآورد شده است و پیروزی در ریاست جمهوری و کنگره بیشتر برای طلا و فلزات گران‌بها.

 

 

منبع : تجارت نیوز 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه