نبرد خارج از زمین رئال مادرید و بارسلونا + عکس

نبرد خارج از زمین رئال مادرید و بارسلونا  + عکس
کدخبر : 2529

به نظر می رسد رئال مادرید هم خواهان جذب لائوتارو مارتینز، ستاره 22 ساله اینتر است.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از ورزش سه، بر کسی پوشیده نیست که بارسلونا به شدت به دنبال جذب لائوتارو مارتینز، مهاجم گلزن و آرژانتینی اینتر است و تحرکات این تیم برای انتقال این مهاجم جوان از همین حالا آغاز شده، اما نشریه اسپورت مدعی شد رئال مادرید نیز بی میل نیست برای جذب لائوتارو مارتینز اقدام کند.

 

بند آزادسازی 111 میلیون یورویی در قرارداد لائوتارو مارتینز با اینتر وجود دارد، اما این بند فقط در دو هفته ابتدایی ماه ژوئن فعال است و تیم های خواهان این مهاجم جوان باید خیلی زود برای خرید او به توافق دست یابند.

 

 

البته باشگاه اینتر نیز سخت در تلاش برای تمدید قرارداد لائوتارو مارتینز و حذف این بند از قراردادش است و خود این بازیکن نیز در هفته های اخیر بارها خبر از تمایل به ماندن در سن سیرو داده است. علیرغم در اختیار داشتن کریم بنزما که در بهترین روزهای دوران حضورش در رئال مادرید به سر می برد، زین الدین زیدان خواهان جذب لائوتارو نیز بوده و می خواهد برای سال های آتی روی این بازیکن و لوکا یوویچ سرمایه گذاری کند.

 

لوییس سوارز، مهاجم اوروگوئه ای بارسلونا نیز به زودی 34 ساله خواهد شد و بارسلونا امیدوار است با جذب بازیکن مورد علاقه لیونل مسی، از یک مهاجم گلزن و جوان برای سال های آینده بهره ببرد و به همین دلیل مدت هاست مذاکرات برای انتقال لائوتارو مارتینز به نوکمپ را با مدیر برنامه این بازیکن آغاز کرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه