فال تاروت | فال تاروت روزانه

فال تاروت 4 شهریور 1402 | فال تاروت بر اساس ماه تولد

فال تاروت 4 شهریور 1402 | فال تاروت بر اساس ماه تولد
کدخبر : 58587

فال تاروت 4 شهریور 1402 را در زیر بخوانید.

فال تاروت یک فال قدیمی است. از فال تاروت برای پیش بینی سرنوشت آینده استفاده میشد. فال تاروت در کل دنیا انجام میشود. فال تاروت این روزها بسیار طرفدار پیدا کرده است. فال تاروت 4 شهریور را در زیر بخوانید. 

فروردین

کارت تاروت: شش شمشیر

غلبه بر احساس ترس از شکست، کار ساده ای نیست. گذشته یا خاطره کسی که زمانی شما را آزار داده، ممکن است از نظر عاطفی تهدیدتان کند و شما را عقب بکشد، اما شما این قدرت را دارید که بر آن غلبه کنید و به جلو بروید.

این تصمیم گیری هر روز است که شما را به رویاهایی که می خواهید در زندگی خود تحقق بخشید، نزدیک تر کند.

اردیبهشت

کارت تاروت: پادشاه چوبدست

بسیار مهم است که در شریک عاطفی خود به دنبال چه چیزی هستید. اگر نمی دانید، اکنون زمان خوبی برای تعیین آن است.

باید در مورد نوع رابطه ای که می خواهید داشته باشید، کاملا شفاف باشید؛ از احساسی که می خواهید با او تجربه کنید، تا کارهایی که از انجام آن ها لذت می برید، همه را پیدا کنید و بنویسید.

 

خرداد

کارت تاروت: نه شمشیر

تغییر هرگز آسان نیست. و شاید این دلیل دمدمی مزاج بودن کسی است که دوستش دارید.

 

ممکن است ترس یا احساسات او را درک نکنید. به یاد داشته باشید که فقط زمانی که از شما خواسته می شود، کمک کنید. با او با نرمی و احترام رفتار کنید.

تیر

کارت تاروت: هفت چوبدست

نوشتن، برای روح بسیار خوب است. شاید کلمات مناسبی برای نوشتن پیدا نکنید، اما هرچه در ذهن و افکارتان هست را روی کاغذ بیاورید. این بهترین راه برای پاکسازی ذهن و شفاف سازی شماست.

مرداد

کارت تاروت: مرگ

 

رها کردن، یک فرآیند مهم است. شما باید خاطرات جدیدی بسازید تا جایگزین خاطرات قدیمی شوند. کافیست روزی یکبار این کار را انجام دهید.

شهریور

کارت تاروت: پنج سکه

پیدا کردن یک شغل خوب می تواند در حال حاضر کمی دیوانه کننده باشد. امید دارید که محل مناسبی برای ارائه مهارت های خود پیدا کنید. به کم قانع نشوید. به یاد داشته باشید که هر «نه»، شما را به «بله» آینده تان نزدیک تر می کند.

مهر

کارت تاروت: امپراتور

خشمگین بودن اشکالی ندارد. حقیقت یک موقعیت ممکن است ناخوشایند باشد، اما احساس ناراحتی می تواند انرژی بزرگی برای ایجاد تغییر باشد.

آبان

کارت تاروت: ستاره

 

کائنات همیشه اینجاست تا شما را به راه راست هدایت کند. او ساکت نمی ماند؛ بلکه در خواب و رویا، یا با اعداد متوالی و نشانه ها با شما ارتباط برقرار می کند.

آذر

کارت تاروت: ملکه چوبدست

خرد در گوشت زمزمه می کند. شما باید به آن ندای درونی در قلب تان گوش دهید. زمانی که بیشتر آماده شنیدن هستید، او با شما حرف می زند و آنچه را که باید بدانید، به شما می گوید.

دی

کارت تاروت: شش جام

خاطرات کودکی شاید خیلی دور به نظر برسند، اما هنوز هم امید به تفریح، خنده و شادی همیشه در ذهن شما تازه است.

کودک درون شما همیشه بیدار است و شما را تشویق می کند تا هر زمان که می توانید، به بازی و سرگرمی و تفریح بپردازید.

 

بهمن

کارت تاروت: به دارآویخته

وقتی می دانید چطور چیزهایی را که نیاز دارید به دست آورید، پس منتظر نباشید دیگران بیایند و آن ها را به شما بدهند.

در مسیر دستیابی به استقلال، لازم است از کسی کمک نگیرید و کارها را خودتان انجام دهید. اینکه روی پای خودتان بایستید، رضایت بیشتری به شما می دهد.

اسفند

کارت تاروت: جهان

وقتی نیاز دارید، شانس در خانه شما را می زند. شاید نتوانید حدس بزنید که از کجا و چگونه می آید، و یا چطور قرار است زندگی تان را تغییر دهد؛ اما اگر به تاریخچه زندگی خود نگاه کنید، می بینید که چند بار معجزه اتفاق افتاده و به شما کمک کرده تا راهی پیدا کنید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه