پرسپولیس

2 بازیکن جدید در راه پرسپولیس | یک ایجنت مانع بازگشت آل کثیر

2 بازیکن جدید در راه پرسپولیس | یک ایجنت مانع بازگشت آل کثیر
کدخبر : 63630

پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات زمستانی نهایتا یکی دو بازیکن را به لیست بزرگسالانش اضافه خواهد کرد که آل‌کثیر و خدابنده‌لو در اولویت هستند.

 در حال حاضر و با توجه به جدایی میلاد سرلک از پرسپولیس و کنار گذاشتن احتمالی مرتضی پورعلی‌گنجی باشگاه پرسپولیس می‌تواند دو بازیکن بزرگسال به لیست خود اضافه کند. در فضای مجازی و برخی سایت‌های خبری اخبار زیادی در مورد پیوستن بازیکنانی چون عیسی آل‌کثیر، جواد آقایی‌پور، محمد خدابنده‌لو، بشار رسن، عبدالکریم حسن و... شنیده می‌شود که در نوع خودش قابل توجه است اما با وجود مطرح شدن این اخبار بعید است پرسپولیس بخواهد بیشتر از دو بازیکن بزرگسال به لیستش اضافه کند.

در این میان هدف اصلی باشگاه پرسپولیس این است که سرلک بتواند مجوز بازی تا پایان فصل را بگیرد. در مورد پورعلی‌گنجی هم قرار است ابتدا با او تمدید قرارداد شده و بعد نامش را از لیست خارج کنند. یاسین سلمانی هم چون بازیکن زیر ۲۳ سال به حساب می‌آید خروج نامش از لیست پرسپولیس کمک چندانی به این تیم نخواهد کرد.

با توجه به موارد اشاره شده طبیعی است که پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات زمستانی نهایتا یکی دو بازیکن را به لیست بزرگسالانش اضافه کند. در همین راستا نیز آل‌کثیر و خدابنده‌لو در اولویت هستند، از این جهت که هر دو مشتاق حضور در جمع سرخپوشان بوده و جذب‌شان هم نسبت به اسامی نامبرده دیگر احتمالا کم هزینه‌تر خواهد بود.

یک ایجنت مانع بازگشت عیسی
داستان بازگشت عیسی آل‌کثیر به پرسپولیس هر روز پیچیده‌تر می‌شود. این بازیکن دوست دارد به پرسپولیس برگردد و قول‌هایی هم در این زمینه به مسئولان باشگاه پرسپولیس و برخی همبازیان سابقش در این تیم داده است اما او قبل از هرچیز باید با سپاهان برای جدایی و گرفتن رضایتنامه به توافق برسد.

 در این مسیر ایجنت او تقریبا موفق عمل کرده و تا حد زیادی توانسته کارهای مربوط به جدایی‌اش از سپاهان را درست کند اما این فرد تمایلی برای انتقال عیسی به پرسپولیس ندارد زیرا با باشگاه فولاد به توافق اولیه رسیده است.

درواقع ایجنت آل‌کثیر که رابطه چندان خوبی با مدیریت باشگاه پرسپولیس ندارد می‌خواهد او را با یک رقم مالی خوب به فولاد ببرد. از طرفی باشگاه پرسپولیس هم تمایلی برای مذاکره با این ایجنت ندارد و از عیسی خواسته خودش پای مذاکره با آنها بنشیند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه