برنامه‌های منطقه آزاد کیش در مسیر توسعه گردشگری

برنامه‌های منطقه آزاد کیش در مسیر توسعه گردشگری
برنامه‌های منطقه آزاد کیش در مسیر توسعه گردشگری

به گزارش فاطمه باقری خبرنگار پایگاه خبری رصداقتصادی ، ناصر قاسمی نیا با بیان اینکه سیاست‌های کلی سازمان منطقه آزاد کیش در توسعه گردشگری است، گفت: در این خصوص بسته‌های متنوع سرمایه‌گذاری در بخش های مختلف به ویژه در حوزه گردشگری برای این منطقه تهیه و تبیین شده که یکی از این بخش‌ها، گردشگری است.

وی افزود: در بسته‌های سرمایه‌گذاری توسعه گردشگری مشوق‌هایی برای ایجاد و توسعه مراکز اقامتی، تجاری، تفریحی و گردشگری سلامت تبیین شده است. توسعه اقتصاد دریامحور و مبانی که وجود دارد برای امکانات تفریحی قابل استفاده از منابع دریایی از دیگر محورهای موجود در بسته‌های سرمایه‌گذاری منطقه آزاد کیش در توسعه گردشگری است.

دیگران چه می خوانند:

سرپرست مدیریت بازاریابی و تبلیغات منطقه آزاد کیش، اظهار داشت: با توجه به اینکه جزایر هندورابی از جزایر بکر ایران است در بسته‌های سرمایه‌گذاری که در نمایشگاه‌ها و رویدادهای مختلف ارائه شد برای ایجاد زیرساخت‌ها و توسعه گردشگری این منطقه مشوق‌های لازم عرضه شده است. سرمایه‌گذاران می‌توانند از طریق سایت یا ارتباط‌گیری نسبت به این بسته‌های سرمایه‌گذاری اطلاع حاصل کنند.

قاسمی‌نیا، مباحث بازاریابی و تبلیغات را از جمله موضوعات مهمی اعلام کرد که در بحث توسعه گردشگری داخلی و خارجی در منطقه آزاد کیش دنبال می‌شود. 

وی تصریح کرد: در این زمینه برنامه‌های مختلفی از جمله برگزاری جشنواره‌ها، حضور در رویدادها و نمایشگاه‌ها در دستور کار قرار گرفته است تا گردشگران داخلی و خارجی با ظرفیت‌های کیش آشنا شوند. بازارهای هدف متفاوتی در حوزه توسعه گردشگری در منطقه آزاد کیش تعریف شده است. 

مدیر بازاریابی و تبلیغات سازمان منطقه آزاد کیش در پایان تبیین بسته‌های یک تا ۳ روزه بازدید تورها از جزیره هندورابی در آژانس‌های مسافرتی و ایجاد مراکز اقامتی موقت را از دیگر زیرساخت‌های این سازمان در مسیر جذب و توسعه گردشگری کیش عنوان کرد.

برنامه‌های منطقه آزاد کیش در مسیر توسعه گردشگری

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟