رپرتاژ اگهی /

خرید کتاب کلاغ سپید ششم از بانک کتاب کنکور

خرید کتاب کلاغ سپید ششم از بانک کتاب کنکور
کدخبر : 17405

استفاده از کتاب‌های کمک درسی از واجباتی است که تمامی دانش آموزان باید آن را در نظر بگیرند. هر دانش آموز می‌تواند بسته به پایه‌ی تحصیلی خود و درس‌هایی که در آن نیاز به راهنمایی بیشتر دارد، از انواع کتاب‌های راهنمایی که در بازار وجود دارد استفاده کند.

 

 

 از پایه‌های مهم تحصیلی پایه ششم است، پایه‌ای که دانش آموزان خود را در آغاز یک مرحله‌ی جدید از تحصیل می‌بینند که از حساسیت‌های زیادی نیز برخوردار است. درک تمامی مطالب این پایه از ضروریاتی است که توجه به آن می‌تواند بر آینده‌ی هر دانش آموز تأثیرگذار باشد. ما در این مقاله قصد داریم در خصوص یکی از انتشاراتی که کتاب‌های مختص به پایه‌ی ششم را در اختیار دانش آموزان قرار می‌دهد صحبت کنیم. نام این انتشارات کلاغ سپید است که توانسته با کتاب‌های کمکی خود به خوبی از دانش آموزان پشتیبانی کند.

 

انتشارات کلاغ سپید برای پایه ششم

همانطور که می‌دانید پایه ششم دارای درس‌های مختلفی است که شاید مهمترین آنها درس ریاضی، علوم و فارسی باشد. مسلماً با تغییرات کتاب‌های این پایه یادگیری کامل آن نیز سخت شده است و دانش آموزان برای آنکه بتوانند با کمترین دغدغه به رفع مشکلات و یادگیری کامل آن بپردازند، نیاز به کتاب‌های کمکی دارند. اگر چه انتشارات زیادی برای کتاب‌های پایه ششم اقدام به تهیه کتاب‌های کمک درسی کرده است، اما دانش آموزان باید توجه داشته باشند که حتماً باید از برند معتبری، این‌گونه کتاب‌ها را تهیه کرد تا در این صورت راحت‌تر بتوانند مفاهیم کتاب‌های پایه ششم را درک کنند. اما چرا توصیه به استفاده از کتاب‌های کمکی کلاغ سپید داریم؟ در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت.

ویژگی‌های کتاب‌های کمک درسی کلاغ سپید ششم

به طور کلی کتاب‌های کمک درسی انتشارات کلاغ سپید برای پایه ششم بسیار روان در نظر گرفته شده‌اند. فرض کنید که در درسی مانند فارسی به مشکلات عدیده‌ای برخورد کرده‌اید، در این صورت فقط یک متن توضیحی ساده و روان می‌تواند شما را از گمراهی درآورد. این ویژگی دقیقاً در کتاب‌های کمک درسی کلاغ سپید ششم در نظر گرفته شده است. در واقع اگر دانش آموزی به مفاهیم ریز و درشت درس‌های مختلف پایه ششم تسلط پیدا نکرده باشد، فقط کافی است که به تهیه کتاب‌های آموزشی کلاغ سپید روی بیاورد و حتی با خواندن یک‌باره‌ی آن به راحتی می‌تواند تمامی مطالب دشوار را متوجه شود.

از دیگر ویژگی‌های کتاب‌های کمک درسی کلاغ سپید ششم این است که در هر مرحله از درس با دانش آموزان همراه خواهد بود و به سرعت به سوالات احتمالی آنها پاسخ ‌می‌دهد. ضمن اینکه در این‌گونه کتاب‌های آموزشی تمرین و پرسش و پاسخ‌های مناسبی برای تفهیم بهتر دانش آموزان قرار داده شده است تا با کمترین دغدغه مطالب کتاب را پیش برده شود.

 

 

کتاب‌های کمک درسی کلاغ سپید ششم

حال با توجه به موارد عنوان شده شاید این سوال در ذهن‌تان نقش بسته باشد که کلاغ سپید، کدام‌یک از کتاب‌های پایه ششم را پشتیبانی می‌کند. همانطور که در ابتدای این مقاله عنوان کردیم، شاید مهمترین کتاب‌های این پایه، علوم، ریاضی و فارسی باشد. این انتشارات برای این سه کتاب، راهنماهای بسیار خوبی در نظر گرفته است. بعنوان مثال چهل قدم ریاضی ششم کلاغ سپید از جمله کتاب‌هایی است که دانش آموزان با تهیه آن می‌توانند موفقیت خود را در این درس تضمین کنند. حتی کلاغ سپید، یک کتاب جامع با عنوان گام به گام دروس این پایه نیز منتشر کرده است تا دانش آموزان در فهم تمامی مسائل کتاب، یک یار کمکی مناسب داشته باشند.

از دیگر کتاب‌های آموزشی کلاغ سپید می‌توان به شاهکار علوم ششم و همچنین شاهکار فارسی ششم اشاره کرد. البته در نظر داشته باشید که اگر در درس‌های دیگر نیز به مشکل خورده‌اید، می‌توانید از دیگر کتاب‌های کلاغ سپید بهره ببرید.

 

خرید کتاب‌های کمک درسی کلاغ سپید ششم از کتاب کنکور

حال اگر تصمیم به خرید کتاب‌های کلاغ سپید ششم گرفته‌اید، پیشنهاد می‌کنیم که از سایت کتاب کنکور این کار را انجام دهید. این سایت سال‌هاست که در زمینه‌ی فروش کتاب‌های کمک درسی فعالیت می‌کند و یکی از ویژگی‌های مهمی که دارد این است که با تخفیفات ویژه حتی تا 50 درصد نیز بعضی از کتاب‌ها را به فروش می‌رساند.

این فروشگاه اینترنتی با کسب مجوزهای لازم شما دانش آموزان را برای تهیه هر نوع کتاب راهنما، بخصوص کتاب‌های کلاغ سپید ششم پشتیبانی می‌کند. در نظر داشته باشید که برای خرید کتاب‌های مورد نیازتان فقط کافی است که با راه‌های ارتباطی که در ادامه قرار می‌دهیم با مسئولین این فروشگاه در تماس باشید. دقت کنید که اگر نیاز به مشاوره نیز داشته باشید، این مورد هم کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.

 

سخن پایانی

فروشگاه کتاب کنکور به دلیل معتبر بودن انتشاراتی کلاغ سپید با این تیم همکاری کرده است و اگر مدعی هستیم که کتاب‌های آموزشی این انتشاراتی از کیفیت خوبی برخوردار است به دلیل استقبال دانش آموزان از این برند آموزشی است. پس اگر شک و شبهه‌ای برای خرید کتاب‌های آموزشی کلاغ سپید دارید، می‌توانید به سراغ بازخوردهای دیگر دانش آموزانی که تا به الان از این محصولات استفاده کرده‌اند مراجعه کنید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه