مادری پسرش را بخاطر عروسش کشت + عکس

مادری پسرش را بخاطر عروسش کشت + عکس
کدخبر : 20318

زن میانسال که در اقدامی هولناک پسر جوانش را با پیچیدن شال به دور گردنش خفه کرده بود، خود را به پلیس معرفی کرد.

به گزارش رصداقتصادی :  اعتیاد فرزند  انگیزه قتل پسری توسط مادرش شد.

 

  صبح روز جمعه گزارش یک قتل به  پلیس  110 اعلام شد و دقایقی بعد بلافاصله تیم ویژه ای برای بررسی صحنه جرم به محل حادثه اعزام شدند پس از ورود مأموران به خانه مورد نظر آنها با زن میانسالی رو به رو شدند که بالای سر جسد پسرش نشسته و گریه می کرد. با اعتراف زن میانسال به قتل پسرش وی به دستور بازپرس یوسف ضیامهر از شعبه 6 ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب تبریز، بازداشت و برای تحقیق و بازجویی به دادسرا منتقل شد.

 

خبرداغ : جشن تولد لاکچری سپهر حیدری برای همسرش روی قایق تفریحی در ترکیه + فیلم

 

به گزارش پایگاه خبری نصر، این متهم به قتل وقتی مقابل بازپرس نشست گفت: 20 ساله بودم که باوجود مخالفت های شدید خانواده ام با همسرم  ازدواج  کردم. اما اندکی از ازدواج مان نگذشته بود که متوجه شدم همسرم  تریاک  می کشد؛ نه تنها همسرم، بلکه خانواده وی نیز اعتیاد داشتند. با اینکه رفتار همسرم با من عاشقانه بود، اما اعتیاد تیشه به ریشه زندگی ام زد؛ بعد از چند سال، اعتیاد همسرم از تریاک به هروئین کشیده شد. بعد از گذشت 15 سال از زندگی مشترک مان، اعتیاد به هروئین برای همیشه همسرم را از من گرفت و من ماندم و پسرم یاشار. این پسر ثمره عشق من و همسرم و تنها فرزندم بود به همین خاطر تمام زندگی و جوانی ام را وقف نگهداری از او کردم با کارگری و کار شبانه روزی یاشار را بزرگ کردم، به امید آن که بزرگ شود و حامی و پشتیبانم باشد. همیشه می ترسیدم و نگران بودم که پسرم هم مثل پدرش معتاد شود. وقتی به سن 20 سالگی رسید، متوجه شدم مشروب می خورد دنیا روی سرم خراب شد وقتی به او تذکر دادم قول داد دیگر این کار را نکند بعد هم ازدواج کرد و با ازدواجش موافقت کردم و عروسم را به خانه آوردیم. بعد از ازدواج، سرش گرم زندگی شد.

 

اما بعد از مدتی، کارش را از دست داد و دوباره رفتارش عوض شد؛ دائم در حال مصرف مشروبات الکلی بود و با چاقو و قمه، نه تنها ما را بلکه همسایه ها را تهدید و عربده کشی می کرد. شش ماه پیش، به خاطرآزار و اذیت های یاشار، پدر عروسم آمد و دختر و نوه اش را با خود برد. من ماندم و یاشار که هر روز رفتارش بدتر از روز قبل می شد.

 

من سرطان دارم و باید شیمی درمانی کنم به خاطر آزارهای پسرم خانه ای گرفتم و از او جدا شدم بعد هم با پیشنهاد خواهرم خانه ای در نزدیکی خانه او گرفتم تا خواهرم از من مراقبت کند اما یاشار دست از سرم برنمی داشت. در این روزهای اخیر رفتار یاشار خیلی بدتر از قبل شده بود تا آنجا که به خاطر توهم ها و رفتارهای عجیبی که داشت، فکر می کردم ماده مخدر «  گل  » مصرف می کند. در تمام این مدت همیشه نگران بودم و می ترسیدم او هم مانند پدرش در دام اعتیاد به  مواد مخدر  گرفتار و به سرنوشت وی دچار شود. ساعت 10 صبح تصمیم گرفتم به منزل پسرم بروم تا از حال و روزش خبردار شوم، با آن که خیلی اذیتم می کرد اما همیشه او را عاشقانه دوست داشتم. وقتی در را به رویم باز کرد و وارد منزل شدم، مست و بدحال بود. با او شروع به صحبت کردم اما یاشار که در وضعیت طبیعی نبود، چاقو را برداشت و به سمتم حمله کرد. من هم در کمد را باز کردم و چشمم به شال عروسم افتاد. آن را برداشتم و یاشار را خفه کردم. بعد هم با پلیس تماس گرفتم تا به جرم خود اعتراف کنم اما دیگر خیالم راحت است که عروس و نوه ام در آرامش زندگی خواهند کرد. 

 

منبع : رکنا

 

بیشتر بخوانید : بهاره رهنما و ظاهر جالب و جدید | عکس

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه