رپرتاژ اگهی

بی سی سی؛ برندی در قامت یک مادر مراقب

بی سی سی؛ برندی در قامت یک مادر مراقب
کدخبر : 27800

شرکت بی­سی­سی یکی از مطرح­ترین شرکت­های تخصصی تولید لباس نوزاد و کودک در ایران است که با حدود 20 سال سابقه در این زمینه و برخورداری از 21 نمایندگی فروش در سراسر ایران، یکی از مطرح­ترین برندهای لباس نوزاد و کودک به شمار می­رود.

 شرکت بی­سی­سی  یکی از مطرح­ترین شرکت­های تخصصی تولید لباس نوزاد و کودک در ایران است که با حدود 20 سال سابقه در این زمینه و برخورداری از 21 نمایندگی فروش در سراسر ایران، یکی از مطرح­ترین برندهای لباس نوزاد و کودک به شمار می­رود.

نگاه به سال­های گذشته نشان می­دهد کمتر برندی در حوزه پوشاک کودکان در ایران توانسته است با تمرکز بر کیفیت و تخصص­گرایی هم­تراز با برندهای اروپایی حرکت کرده و سهم بسزایی از بازار مشتریان را به دست آورد.  

کمپانی بی­سی­سی به عنوان برند محبوب ایرانی و گروه برتر حامی حقوق مصرف کننده یکی از بهترین و شاخص‌ترین برندهای ایرانی است که با رعایت تمامی استانداردهای جهانی مراقبت از سلامت کودک و خانواده نقش قابل توجهی در ارتقا سطح کیفی تولید لباس کودک ایرانی داشته است.

بی­سی­سی؛ برندی مراقب

تعریف برند بر طبق تعارف جدیدی که از این مقوله در کتاب «برندسازی در 7 گام» به نوشته فرزاد مقدم آمده به شرح زیر است:

«برند احساس و ادراکی است که درباره یک محصول، سازمان، ایده یا فرد در ذهن مصرف کننده شکل می­گیرد.»

استراتژی برند بی­سی­سی در تولید، براساس الگوی مراقبت و حمایت از خانواده و در راس آن، الگوهای رفتاری کودک سلامت و مادر شاد است. کودکان و بالاخص نوزادان به دلیل ساختار بدنی و فیزیولوژی خود در سال­های اولیه تولد، به مراقبت و توجه ویژه نیازمندند. و این برند در تمام شعارها و کمپین­های تبلیغاتی خود بر این مدعا تکیه کرده و در تاریخچه عملکرد خود تاکنون بر آن صحه گذاشته است.

hhhhhhhhhhh

الگوی مراقب، با کمک به دیگران معنا می‌گیرد. این کهن الگوی تجاری با شفقت و سخاوت رفتار کرده و سعی دارد نیازهای مصرف کننده در جهت وفاداری به خانواده و نیاز به ایمنی را پاسخگو باشد.

برندهای بسیاری در دنیا جهت معرفی هویت خود از الگوی مراقب بهره می­گیرند. و برای آنکه اعتماد مخاطب ­را خدشه­دار نکنند از هیچ کوششی فروگذار نیستند. چون بزرگ­ترین معضل برای برندهایی با این ویژگیِ رفتاری، بی­ثباتی و نادیده گرفتن نیازهای مشتری است.

استراتژی­های بازاریابی مارک­های Caregiver یا مراقب، عمدتا حول ارائه تجربیات مفید، رضایت‌بخش و بر اساس تقویت روابط است. شرکت­های عمل کننده تحت الگوی مراقبت با کارکنان و مشتریان خود در سطح بالایی از خدمات رفتار می‌کند و هدف­شان پیش­بینی نیازها از قبل و فراتر رفتن از این احتیاجات و برآوردن کردن آنهاست.

همان طور که غریزه مادری و پدری براساس حمایت از کودکان و برطرف کردن کلیه احتیاجات سلامتی، جسمی و روانی آنهاست، هویت و مسئولیت در برندهایی همانند bcc با اطمینان از سلامت دیگران معنا می­شود.

به نظر می­رسد امروز مردم در سراسر دنیا با در نظر گرفتن عملکرد برندها، موضع­گیری در مسائل هنری، تاریخی و اجتماعی، دغده­مندی از جنس مسائل زیست محیطی، حقوق حیوانات و یا کودکان کار تصمیم می­گیرند مشتری وفادار برندی باقی بمانند یا خیر. مراقب بودن در تمام جوانب یک برند پیداست. این برندها نوعی نگرانی جهان دوستانه در تولیدات، روش­های بازاریابی و رفتارهای خود دارند.

کیفیت ارجح بر هر چیز است

در زمانه­ای که همه چیز به سرعت در حال تغییر است و می­توان گفت که ما تقریبا به ثبات قضایا مطمئن نیستیم، برندها به مشتریان خود وعده پایداری و ثبات می­دهند. بنابراین مشتری برندهایی که ثابت کرده­اند در طول سال­ها بر سر وعده­های خود می­ماند، مشتریان وفادارند!

hhhhhhhhhhh

به نظر می­رسد آنچه که مخاطبان برند bcc را به مشتریان وفادار بدل می­کند، عمل به وعده تضمین کیفیت و مطلوبیت بالای تولیدات است. متریال ۱۰۰٪ پنبه درجه یک در تمام محصولات تولیدی، از ست نوزادی، پیراهن‌ها، شلوار، سرهمی یا رامپر نوزاد و بسیاری دیگر از تولیدات، کیفیت بالای مواد مورد استفاده در اجزا لباس اعم از زیپ، دکمه و ...، رعایت استاندارد در الگو‌های پیاده‌سازی شده، طراحی و ظرافت دوخت، ایمنی در رنگ­های مورد استفاده چاپ و بسیاری دیگر در پروداکت‌هایی مانند این جمله موارد ا‌ست.

پوست نوزادان بسیار تحریک پذیرتر و سه برابر نازک­تر از پوست بزرگسالان است. بنابراین استفاده از لباس­ با پارچه­های فاقد کیفیت و حساسیت زا و ... می­تواند مشکلات احتمالی آلرژی، تحریک پوست یا چشم و یا حتی تحت تاثیر قرار گرفتن سیستم تنفسی را در پی داشته باشد. به همین علت در بحث تولید پوشاک خصوصا برای نوزادان و کودکان این مهم به اصلی­ترین دغدغه تبدیل می­شود.

انتخاب الگوی لباس، متناسب با آناتومی نوزدان و کودکان خردسال، راحتی پوشیدن لباس کودک توسط مادر و مراقب او، انعطاف پذیری و لطافت پارچه ۱۰۰ درصد پنبه، رطوبت گیر بودن پارچه­ها، استفاده از دکمه روی سرشانه یا جلوی لباس برای راحت­تر پوشیدن، نداشتن مارک پارچه­ای زمخت پشت یقه یا درز لباس­ها و به جای آنها استفاده از تکنولوژی ink print (چاپ مارک)، زیپ و نخ دوخت مناسب و کنترل کیفیت در چندین مرحله پیش تولید، محصول نهایی بی سی سی را از مطلوبیت کیفی بالایی برخوردار کرده است.

خرید پوشاک الیاف طبیعی برای نوزاد با الگوی شاد و منحصربفرد، یک انتخاب مهم و اثرگذار بر سلامت جسمی و روانی آنهاست. در بسیاری از انواع لباس‌های کودک ارزان و بی‌کیفیت، استاندارد‌های ضروری به چشم نمی‌خورد. آنچه برند بی سی سی را مستثنا کرده همین الگوی مبتنی بر حفظ ارزش‌های کیفی ا‌ست. پارچه پنبه­ای ارگانیک مورد استفاده در محصولات کودک و نوزاد این شرکت طول عمر بالایی دارد. پارچه این لباس­ها در شستشو و استفاده مداوم قوی و با دوام است. و در عین حال برای پوست نوزادان و کودکان بسیار نرم، سازگار و مناسب سلامت آنهاست.

کارنامه عملکرد بی سی سی

موفقیت bcc در بازارهای ایران و با حرکت به سمت تولید ارزشمند به صورت high quality محرز بوده و سهم قابل توجهی از بازار لباس نوزاد کشور را به خود اختصاص داده است.

طی سال­های اخیر به موجب روند صعودی نرخ ارز و بالا رفتن قیمت لباس وارداتی و از طرف دیگر پیش‌روی و تقلای تصاحب بازار به‌واسطه برند‌های قلابی، bcc بر آن بوده که با وجود تلاطم‌های بازار، کیفیت، ظرافت و زیبایی را برای مشتریان خود حفظ کند. نظرات مصرف کنندگان حاکی از آن است که علارغم بالا رفتن قیمت­ها، کیفیت همچنان در بهترین سطح خود با قی مانده است.

طی سال‌های اخیر طیف وسیعی از مادران و سایر مصرف‌کنندگان پوشاک bcc، با رویه Real Life Use و خودمراقبتی اقدام به انتخاب و استفاده از تولیدات این برند حوزه البسه نوزاد و کودک کرده‌اند.

طرح­های لباس نوزاد و کودکان، همچنین انتخاب کالیته رنگی مناسب آن در تیم طراحی بی سی سی بر چند اصل استوار بوده است؛ اول: «رنگ­ و طرح موافق با سلامت روان و ساختار ذهنی نوزادان تازه متولد شده، کودکان 6 تا 36 ماه و کودکان 4 تا 7 سال.» دوم: «انتخاب براساس کالیته رنگی و طرح­های روز دنیا و مطابق با استانداردهای تعیین شده مد و استایل کودک.» سوم: «ترجیح سلامت، ایمنی و راحتی استفاده از لباس بر صرفِ مفهوم زیبایی در طراحی.»

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه