تکذیب یک شایعه ؛ علی مزرعی /

استخدام ۲۵ هزار طلبه در آموزش و پرورش صحت ندارد

استخدام ۲۵ هزار طلبه در آموزش و پرورش صحت ندارد
کدخبر : 40403

در ساعات اخیر، خبری با تیتر استخدام ۲۵ هزار طلبه در آموزش و پرورش، در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های خبری منتشر شد. طی این خبر ادعا شده که دولت سیزدهم در نظر دارد در سال ۱۴۰۰ از بین طلاب حوزه‌های علمیه بدون آزمون استخدامی و در اوج اعتراض معلمین به حقوق صنفی‌شان نیروی طلبه استخدام کند.

به گزارش رصداقتصادی / علی مزرعی : با بررسی‌ها و پیگیری‌های انجام شده در مرکز مقابله با شایعات سایبری و به استناد گفتگوی اختصاصی با حسین صادقی معاون رسانه‌ای وزارت اموزش و پرورش این خبر صحت ندارد و کذب محض است و وزارت آموزش و پرورش فرایند مشخصی برای استخدام نیرو دارد و عملا امکان تحقق چنین خبری وجود ندارد.

طبق اگآخرین خبر ها قاسم احمدی لاشکی معاون حقوقی و پارلمانی وزارت آموزش و پرورش نیز در گفتگو با رسانه ملی اظهار داشت: با ۲۵ هزار نفر مجوزی که جدیداً اخذ کردیم و با ۹۸۰۰ سهمیه‌ای که از قبل مانده است، در مجموع ۳۴ هزار و ۸۰۰ نفر سهمیه جهت استخدام در آموزش و پرورش از طریق آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی و آموزش و پرورش داریم و باید سریعاً آزمون جذب برای این افراد برگزار شود.

در همین راستا، وزیر آموزش و پرورش نیز با اشاره به آخرین جزئیات جذب معلمان از طریق ماده ۲۸، گفت: براساس ظرفیت ارائه شده مراحل آن درحال اجراست و ما تابع قانون هستیم و مطابق آن عمل خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه