رپرتاژ اگهی /

مجسمه برنجی بودا انرژی منفی محیط را دفع میکند

مجسمه برنجی بودا انرژی منفی محیط را دفع میکند
کدخبر : 40407

در بسیاری از کشورهای استفاده از مجسمه رایج است، مجسمه برنجی هند و پاکستان بیشتر به چشم می خورد و استفاده بیشتری دارند

در بسیاری از کشورهای استفاده از مجسمه رایج است، مجسمه برنجی هند و پاکستان بیشتر به چشم می خورد و استفاده بیشتری دارند مس خالص منشا آلیاژهای برنز و برنج است و به طور گسترده ای در ساخت اشیا روزمره استفاده شده است، در سایت آراد برندینگ انواع مجسمه های خارجی و ایرانی موجود است و شما با مراجعه به بخش محصولات می توانید از تمام این محصولات دیدن کنید و اگر سوالی در ذهنتان ایجاد شد می توانید از همکاران ما در واحد فروش و پشتیبانی بپرسید و کیفیت را با خرید از سایت ما تجربه کنید.

 

مجسمه هایی که از جنس سنگ هستند نسبت به متریالهای دیگر به شدت سخت پذیر می باشد که این نوع ظروف بیان کننده ارتباط، گفتگو، رنج، درد و احساسات ما انسانها می باشد که بیشتر در فضای شهری برای ساخت پیکره ی افراد مشهور به عنوان نمادین ساخته می شود.

از مجسمه های شیشه ای به عنوان ظروف دکوری در ویترینها به صورت شفاف، مات و ترک دار استفاده می کنند.

مجسمه های سفالی از متریال خاک رس تشکیل شده که پس شکل دادن در کوره پرداخت می شود که در نهایت به صورت میناری و سرامیکی در بازارها عرضه می شود که از گذشته این مدل مجسمه ها شهرت جهانی داشت اند که در بیشتر موزه ها به عنوان یک آثار هنری یافت می شود.

 

مجسمه برنجی هندی

صنعت مجسمه سازی در کل دنیا پیشرفت کرده است و بعضی از کشورها در این زمینه حرفایی برای گفتن دارند که می شود مجسمه برنجی هندی را یکی از باکیفیت ترین مجسمه ها با جنس برنج معرفی کرد.

بسیاری از هنرمندان و مجسمه سازان، مجسمه هایی را از جنس برنج ساخته‌اند، مجسمه های برنجی این امکان را فراهم می کند که نمونه های متعددی از قالب گچ و سفال قالب گیری شود، مجسمه های برنجی در بازار هنر مورد توجه بسیاری قرار گرفته است، به ویژه آثار هنرمندان مدرن یا معاصر و مجسمه های حیوانی نیز محبوب هستند.

97755517-4f9c-4064-9a64-bc8faaecd32b

برنج در مجسمه سازی اغلب با سایر فلزات گرانبها اشتباه گرفته می شود، برنج آلیاژی است که از مس تشکیل شده است و برای ساختن یک مجسمه آن را در دمای خیلی بالا ذوب می کنند و مواد بدست آمده را در قالب می ریزند.

اگر برنج از حدود 80 درصد مس ساخته شده باشد، کاملا با آن متفاوت است، مس جلا داده شده دارای رنگ مایل به قرمز است ولی برنج صیقل داده شده زرد است که معمولا با پتینه ای پوشانده می شود که می تواند قهوه ای، سبز یا سیاه باشد، مس نازکتر و انعطاف پذیرتر از برنج است و برای تولید قطعات ظریف مانند قابلمه چدنی یا ظروف استفاده می شود، برنج حجیمتر و شکننده تر است و برای قطعات قالب گیری شده مانند مجسمه ها و همچنین زنگها ترجیح داده می شود.

5c7ef107-109d-46eb-ba4d-102116e6adc0

مجسمه برنجی بودا

وسیله ی دکوری که از زمان گذشته تا به الان تغییرات زیادی کرده است مجسمه برنجی بودا می باشد که نسبت به ظروف دکوری دیگر مانند گلاب پاش برنجی از مقاومت بالایی برخوردار است.

ظروف یا مجسمه های برنجی بخاطره اینکه سریع لک برمیدارند و تیره می شوند برای اینکه درخشش خود را حفظ کنند باید پولیش یا پرداخت شود. افراد در گذشته برای به ارث گذاشتن آثار هنری از مجسمه های برنجی نگین دار استفاده می کردند و آن را در قسمتی از خانه که دید بیشتری داشت قرار می دادند تا از زیبایی آن بهره کامل را ببرند.

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد .... 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه