رپرتاژ اگهی

با جعبه کادویی مقوایی پولدار شدم

با جعبه کادویی مقوایی پولدار شدم
کدخبر : 42394

وقتی راه پولدار شدن را پیدا کنید کاملا به این موضوع می رسید که نیاز هست اطرافیانت هم از این موضوع سود ببرن و شما هم از سود دیگران در کنار خودتون لذت ببرین، در حال حاضر می شود از راه تجارت جعبه کادو پولدار شد حتی بدون سرمایه زیاد فقط و فقط با تفکر و برنامه ریزی این کار شدنی هست.

جعبه کادویی مقوایی

در میان انواع و اقسام جعبه های کادویی مانند جعبه های خاتم و جعبه های منبت کاری شده و...'جعبه های کادویی مقوایی را مشاهده می کنیم که بسیار پر طرفدار می باشند یکی از اصلی ترین دلیل این است که خرید جعبه کادویی مقوایی بسیار مقرون به صرفه می باشد و دلیل دیگری هم وجود دارد که مربوط به تنوع طرح ها و مدلهای این جعبه های زیبا می باشد. جعبه های کادویی مقوایی از یک مقوای بسیار عالی به نام فابریانو تولید می شود که موارد استفاده دیگری نیز دارد. از این مقوا در کارهای هنری مثل نقاشی های مدادرنگی و پاستل هم استفاده می شود.این مقوا را در رنگهای مختلف می توان مشاهده کرد.در ساخت جعبه کادویی مقوایی  'چسب مرغوب و یا دستگاه شیار زن که برای اتصال لبه ها به یکدیگر مورد استفاده قرار می گیرند نیز بسیار مهم است. خرید جعبه کادویی مقوایی در کشور ما نیز بسیار رایج است. اگر نگاهی به گذشته های نه چندان دور بیندازیم 'می بینیم که از کاغذهای کادویی برای بسته بندی هدایا  استفاده می کردیم.

 

جعبه جادویی چوبی

هنگامی که این جعبه جادویی چوبی به دست مخاطب برسد ، او را متحیر خواهد کرد و تجربه ای لذت بخش را برای وی به ارمغان خواهد آورد خاطره ایجاد شده در ذهن مخاطب تا ابد ماندگار خواهد بود. برای اینکه یک خرید خوب و اقتصادی داشته باشیم بهتر است که این جعبه های کادویی مقوایی را به صورت عمده خریداری کنیم بیشتر فروشنده ها در صورتی که به صورت عمده خرید کنیم یک تخفیف کلی هم برای ما خواهند داد . همانطور که قبلا توضیح داده شد به دلیل اینکه کیفیت چاپ بر روی این جعبه ها بسیار بالا هست بهتر است برای تبلیغ شرکت خودمان ،از تولید کننده بخواهیم که نام برند و لوگوی شرکت ما را بر روی این جعبه های کادویی مقوایی پشت طوسی حک کند. در مراسم گوناگون ما می توانیم برای تبلیغ برند خودمان ،هدایایی را در این جعبه ها قرار داده و پیشکش کنیم اگر این کار را به نحو احسن انجام دهیم مشتریان بیشتری را جذب خواهیم کرد و فروش خود را بالاتر خواهیم برد.

 

a6ecb357-02bb-452f-ad7c-3e3643474eea

جعبه خاتم کاری

همان طور که به شما نیز گفتیم وسایل خاتم کاری شده از جمله جعبه و گلدان خاتم کاری مسی در شهرها و استانهای زیادی در کشور صورت می گیرد. شیراز یکی از بهترین وسایل و جعبه خاتم کاری شده را از جمله جعبه خاتم کاری به مشتریان و علاقه مندان ارائه می دهد و هرساله مشتریان زیادی جعبه خاتم کاری را با بهترین کیفیت از مراکز معتبر شیراز خریداری کرده و مورد استفاده خود قرار می دهند. جعبه خاتم کاری یکی از بهترین وسایلی است که شما می توانید از طریق آن فرهنگ و تمدن ایرانی را در میان همه مردم جهان به نمایش بگذارید و همه را به مشاهده زیبایی این جعبه دعوت کنید تا همه از ظرافت و هنر ایرانی آگاهی لازمه را کسب کنند.یکی دیگر از شهرهایی که در زمینه هنر خاتم کاری بر روی وسایلی از جمله جعبه و تابلو خاتم کاری فعال است و خاتم کاران آن بسیار با ظرافت به این کار می پردازند اصفهان می باشد. این استان همانند شهر شیراز بسیاری از وسایلی که هنر خاتم کاری با بهترین کیفیت روی آنها صورت گرفته است را به فروش می رساند و از این رو نیز مراکز زیادی در سطح این استان به جهت فروش به مشتریان فعال هستند و فعالیت مستمری را در این زمینه دارند.

532ad437-6969-438c-929d-ea7656d9b643

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسولیتی بابت آن ندارد ..... 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه