ازار خانم دکتر

 ازار خانم دکتر
کدخبر : 9477

یک خانم دکتر در دام شوم مردی افتاد و هدف تجاوز قرار گرفت.

 تجاوز در ترکیه رشد نگران کننده ای داشته است . تجاوز در کشور های اروپایی امار قابل توجهی دارد . ماجرای تجاوز وحشیانه به خانم دکتر را در ادامه می خوانید : پلیس ترکیه در پی تعقیب و گریز جوانی 21 ساله است که پزشک زنان این کشور را شب گذشته مورد تجاوز قرار داده و از این اقدام وحشتناکش فیلمبرداری کرده است.

 

بنا به گزارش پلیس محلی، قربانی با شکایت به اداره پلیس در حالی که به شدت زخمی و مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود مدعی شد که پسری مست او را در خیابان مورد ضرب و شتم قرار داده و پس از برهنه کردن او را به شدت مورد تجاوز قرار داده است.

 

 


حتما بخوانید : تجاوز وحشیانه به دختر جوان او را کچل کرد + عکس


 

تجاوز در ترکیه

وی در ادامه مدعی شد که متهم با جاساز کردن دوربین روی لباسش از لحظاتی که او را مورد تجاوز قرار داده بود فیلمبرداری کرده و با تهدید به انتشار ویدیو تجاوز در فضای مجازی او را وادار به سکوت کرده است.

در حال حاضر رسیدگی به این پرونده آغاز شده است  . / منبع : رکنا 

 

 

تجاوز جنسی

تجاوز جنسی به معنی تحمیل رابطه جنسی به یک فرد دیگر بدون رضایت او می‌باشد. تجاوز می‌تواند اشکال مختلفی داشته باشد: مرد به زن، زن به مرد، مرد و زن به کودک، زن به زن و مرد به مرد. تجاوز جنسی حتما نباید همراه با دخول باشد، هر شکل از رابطه جنسی که در آن رضایت نباشد تجاوز جنسی محسوب می‌شود. در مورد ارتباط بزرگسالان با افراد زیر سن قانونی، حتی در صورت وجود رضایت، باز هم وضعیت را تجاوز اطلاق می‌کنیم.

همان طور که گفته شد تجاوز جنسی باید در بافتی از نارضایتی قرار گیرد. گاهی اوقات فرد توانایی ابراز مراتب نارضایتی خود را ندارد، تهدید شده است، مورد ارعاب قرار گرفته، باج می‌دهد، در وضعیتی قرار دارد که توانایی تصمیم گیری در این مورد را ندارد مثلا در حالت مستی است، خواب است یا عقب ماندگی ذهنی دارد.

در بسیاری از کشورها شاهد مفهوم پردازی تجاوز زوجی هستیم. یعنی یک زوج رابطه جنسی را بر همسرش یا شریکش تحمیل کند. در کشورهایی مثل ایران که تمکین جنسی جزء وظایف زن به مرد است، این امر می‌تواند بی مفهوم به نظر برسد. اما در بسیاری از ایالت‌ها و کشورها تحمیل را بین زوجین غیرقانونی می‌شمارند.

 

انواع تجاوز جنسی کدام‌اند؟

انواع تجاوز بر اساس وضعیتی که تجاوز در آن صورت می‌گیرد، جنسیت و ویژگی‌های متجاوز، جنسیت و ویژگی‌های قربانی طبقه‌بندی می‌شود. از انواع تجاوز می‌توان به تجاوز توسط آشنا، تجاوز زناشویی یا تجاوز زوجی، تجاوز دست جمعی، تجاوز به محارم، تجاوز در زندان، تجاوز جنگی، سوءاستفاده جنسی از کودکان و تجاوز از لحاظ قانونی اشاره کرد.

نوعی دیگر از تجاوز، تجاوز خاکستری است که مفهوم عجیبی دارد. در تجاوز خاکستری هر دو طرف در انجام این عمل تردید دارند. و یا در تعریفی دیگر قربانی نمی‌تواند به متجاوز بفهماند که واقعا میلی برای انجام رابطه جنسی ندارد و قربانی گمان می‌کند یا ترجیح می‌دهد که فکر کند، قربانب علارغم مقاومت ظاهری در باطن به انجام این کار رضایت دارد.

 

آمار و شیوع تجاوز جنسی

بسیاری از افرادی که مورد تجاوز قرار می‌گیرند، این امر را گزارش نمی‌دهند. بنابراین به دست آوردن آمار واضح، دشوار می‌باشد. نکته قابل توجه این است که تنها 20 درصد تجاوزات صورت گرفته توسط افراد غریبه رخ می‌دهند. بیشتر تجاوز‌ها از قبل برنامه ریزی شده هستند و توسط آشنایان مورد اعتماد فرد قربانی رخ می‌دهند.

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه