به مناسبت هفته بسیج؛

اجتماع بزرگ بسیجیان در سالن نمایشگاه بین المللی منطقه آزاد ماکو برگزار شد

اجتماع بزرگ بسیجیان در سالن نمایشگاه بین المللی منطقه آزاد ماکو برگزار شد
کدخبر : 44163

با مشارکت سازمان منطقه آزاد ماکو، اجتماع بزرگ و نمایش اقتدار بسیجیان با حضور ۲ هزار نفر از بسیجیان ماکو در سالن نمایشگاه بین المللی منطقه ازاد واقع در پارک بزرگ امام خمینی ماکو برگزار شد .

در این آئین سرهنگ پاسدار غلام عباس مرادزاده فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو ضمن تبریک هفته بسیج گفت : بسیج پناهگاه معنوی و روحانی مردم و نهال کاشته شده در سرزمین ایمان و عاطفه و احساس ملت ایران است .

وی بسیج را مظهر اخلاص و معنویت و ولایتمدار عنوان کرده و گفت : بسیجی سرشار از ایمان و روح فداکاری و وفاداری و تجلی گاه فضایل اخلاقی است .

سرهنگ مرادزاده تصریح کرد: بسیج دژهای سخت و نفوذ ناپذیر در مقابل دشمنان ، نوگرا جوان گرا و آماده حضور در همه میدانها است لذا کلید طلایی حل مسائل و مشکلات کشور و انجام کارهای بزرگ در مدت کوتاه در دست بسیج می باشد.

وی ضمن برشمردن خصوصیات بسیج و بسیجی گفت : حافظ کرامت انسانی و حقوق مردم و پیشرو در ارائه خدمات پیش‌دستانه و بدون منت و برخوردار از هنر تبدیل تهدید به فرصت است .

فرمانده سپاه ماکو تاکید کرد : بسیج در عرصه های معنویت و بصیرت دینی پیشتاز است .

وی در پایان سخنان خود پیروزی غیرتمندانه و جهادی تیم ملی ایران را که باعث شد یک ایرانی بتواند در تمام عرصه ها غیرتمندانه و با سربلندی حاضر شود تبریک گفت .

لازم به ذکر میپاشد در این برنامه ضمن هم خوانی سرود سلام فرمانده ، گروه سرود پایگاه شهید پیر احمدی و گروه رزمی جودوی ذوالفقار بازرگان به اجرای برنامه خود پرداختند .

 

پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: